Gå til innhold

Føler du at du dør når du har influensa


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Det gjør jeg. Jeg føler at jeg er døds syk 

Anonymkode: 03dcc...99a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Vhanja skrev (27 minutter siden):

Ja, du har vel alltid vært god på selvmedlidenhet.

Hva mener du med dette egentlig? 

Anonymkode: 03dcc...99a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri følt at jeg var døden nær. Ikke som syk, ikke som fødende, ikke i situasjoner som kunne blitt farlige. Det nærmeste var vel noen sekunder som bilpassasjer mens jeg var (stort) barn. Men faren min klarte å svinge unna. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Da har dere ikke hatt ordentlig influensa noen av dere … 

Anonymkode: 03dcc...99a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

emilie321

Føler meg ikke døden nær når jeg har influensa, men føler meg selvsagt dårlig.  Har følt meg døden nær en gang og da var jeg virkelig døden nær. Hadde dobbeltsidig lungebetennelse (visste ikke det da) og det ble sepsis. Kom på sykehuset i grevens tid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thebutterfly
AnonymBruker skrev (På 26.4.2024 den 8.09):

Det gjør jeg. Jeg føler at jeg er døds syk 

Anonymkode: 03dcc...99a

Ja. Jeg kan føle meg skikkelig syk når jeg har influensa. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei føler meg ikke døden nær da. Men har vært døden nær og da følte jeg på det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 26.4.2024 den 8.09):

Det gjør jeg. Jeg føler at jeg er døds syk 

Anonymkode: 03dcc...99a

det er en sykdom som går over etter en viss tid. Da har man ikke opplevd mye jævelskap i livet om man føler man dør av det der.

Anonymkode: 3994a...10b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

det er en sykdom som går over etter en viss tid. Da har man ikke opplevd mye jævelskap i livet om man føler man dør av det der.

Anonymkode: 3994a...10b

Største tullet jeg har lest. Har hatt en meget vond barndom, med det verste du kan tenke deg som har skjedd. Voldelige forhold som voksen og blablabla. Altså kort fortalt en del tøffe år. Blir like forbannet "dødssyk" av influensaen. 

Får den heldigvis sjeldent.

Anonymkode: 6ebdf...803

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Største tullet jeg har lest. Har hatt en meget vond barndom, med det verste du kan tenke deg som har skjedd. Voldelige forhold som voksen og blablabla. Altså kort fortalt en del tøffe år. Blir like forbannet "dødssyk" av influensaen. 

Får den heldigvis sjeldent.

Anonymkode: 6ebdf...803

lol, ok. Herregud det går jo over etter noen uker, jada, klart man vlir dårlig, det er jo liksom det influensa innebærer, men jøssenavn... det går over .. 

Anonymkode: 3994a...10b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

lol, ok. Herregud det går jo over etter noen uker, jada, klart man vlir dårlig, det er jo liksom det influensa innebærer, men jøssenavn... det går over .. 

Anonymkode: 3994a...10b

Det vet jeg veldig godt.

Fødsel synes jeg gjorde minimalt vondt, viste jo det gikk over etter en del timer. Men betyr jo ikke jeg betviler at andre synes det gjør så vondt at de ikke takler det uten lindring.

Skal forøvrig begynne å "latterliggjøre" fødende som synes det gjør vondt, går tross alt ocer, fortere en  influensa.

Anonymkode: 6ebdf...803

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det vet jeg veldig godt.

Fødsel synes jeg gjorde minimalt vondt, viste jo det gikk over etter en del timer. Men betyr jo ikke jeg betviler at andre synes det gjør så vondt at de ikke takler det uten lindring.

Skal forøvrig begynne å "latterliggjøre" fødende som synes det gjør vondt, går tross alt ocer, fortere en  influensa.

Anonymkode: 6ebdf...803

Hjelpes meg. Det er da en forskjell på 3 ukers influensa og 13 år med voldelig barndom. Det betyr såklart ikke at man ikke blir syk og at det er dritt ubehagelig, men å si at man føler man dør når man har influensa mangler da en viss mengde perspektiv. For å si det mildt.

Anonymkode: 3994a...10b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hjelpes meg. Det er da en forskjell på 3 ukers influensa og 13 år med voldelig barndom. Det betyr såklart ikke at man ikke blir syk og at det er dritt ubehagelig, men å si at man føler man dør når man har influensa mangler da en viss mengde perspektiv. For å si det mildt.

Anonymkode: 3994a...10b

Som før skrevet har jeg hatt 15 år med dårlig barndom ( seksuelt misbruk). Betyr enda jeg føler jeg dør ved influensaen. 

Sorry, klarer du ikke forstå at man  faktisk føler forskjellig i forskjellige situasjoner, så mangler kanskje du perspektiv?

Trodde på ingen måte jeg skulle dø når jeg ble misbrukt, trodde faktisk det var normalt.

Anonymkode: 6ebdf...803

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

lol, ok. Herregud det går jo over etter noen uker, jada, klart man vlir dårlig, det er jo liksom det influensa innebærer, men jøssenavn... det går over .. 

Anonymkode: 3994a...10b

Men det er grusomt når man får den. Det er veldig variabelt i hvilken grad den rammes person til person. Hvis du ikke har opplevd skikkelig influensa kan du ikke uttale deg. Influensa forekommer sjeldent. Jeg har bare hatt det 2 ganger i livet men jeg har vært ekstremt mange ganger skikkelig forskjølet. 

Anonymkode: 03dcc...99a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Som før skrevet har jeg hatt 15 år med dårlig barndom ( seksuelt misbruk). Betyr enda jeg føler jeg dør ved influensaen. 

Sorry, klarer du ikke forstå at man  faktisk føler forskjellig i forskjellige situasjoner, så mangler kanskje du perspektiv?

Trodde på ingen måte jeg skulle dø når jeg ble misbrukt, trodde faktisk det var normalt.

Anonymkode: 6ebdf...803

Selvfølgelig forstår jeg at folk opplever vanskelige situasjoner i ulike deler av livet. Men når man sier at man føler at man holder på å dø når man har influensa er ganske perspektivløst. Det er litt som å si at man sulter når man ikke har spist lunch. lol

Anonymkode: 3994a...10b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Men det er grusomt når man får den. Det er veldig variabelt i hvilken grad den rammes person til person. Hvis du ikke har opplevd skikkelig influensa kan du ikke uttale deg. Influensa forekommer sjeldent. Jeg har bare hatt det 2 ganger i livet men jeg har vært ekstremt mange ganger skikkelig forskjølet. 

Anonymkode: 03dcc...99a

Grusomt? Det er helt forjæv*** men jeg bruker ikke frasen "holder på å dø" fordi om. 

Anonymkode: 3994a...10b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Selvfølgelig forstår jeg at folk opplever vanskelige situasjoner i ulike deler av livet. Men når man sier at man føler at man holder på å dø når man har influensa er ganske perspektivløst. Det er litt som å si at man sulter når man ikke har spist lunch. lol

Anonymkode: 3994a...10b

Perspektiv har vel ikke den som ikke kan se med andre øyne en egne. Skulle jeg tro alle kom seg over seksuelt misbruk, voldelige forhold og anoreksi uten nevneverdige skader som voksen, fordi jeg lever godt med det, så hadde jeg manglet perspektiv.

At jeg føler jeg dør når jeg er syk, er mitt perspektiv. At du ikke forstår det, sier lite om mitt perspektiv.

Anonymkode: 6ebdf...803

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...