Gå til innhold

Er du en varm og vennlig person?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ja. Jeg er veldig innadvendt og introvert da men jeg forsøker å alltid være åpen og imøtekommende uansett.

Anonymkode: 47589...1d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Er alltid høflig. Men ikke varm. Kan skru på varme, men det må gjøres aktivt. Grunntilstanden er kald. Jeg er glad i mennesker. Synes mennesker er spennende. Men noen ganger er jeg redd for at mennesker ikke er glade i meg og da blir det en barriere for nærhet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

psykedeliker skrev (Akkurat nå):

Det spørs hva man legger i begrepene.

Da kan du vel bare presisere hva du legger i begrepene når du svarer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Som er glad i mennesker.

Anonymkode: 4ce0a...f6e

Ja jeg er det 

Anonymkode: 7a6bc...b15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker
Sokk skrev (7 minutter siden):

Da kan du vel bare presisere hva du legger i begrepene når du svarer.

"Varm" eller "kald" er så subjektivt og brukes så vikårlig (iht. verdiladning) at det gir ingen mening for meg. Om jeg er vennlig avhenger av situasjon og kontekst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker skrev (6 minutter siden):

"Varm" eller "kald" er så subjektivt og brukes så vikårlig (iht. verdiladning) at det gir ingen mening for meg. Om jeg er vennlig avhenger av situasjon og kontekst.

Jeg tipper du ville falt inn under «kald» slik de fleste bruker ordet. Siden du er så opptatt av definisjoner og korrekthet og fakta. I motsetning til følelser på et vis. Men du vet best selv, eller kan selv velge hva du kjenner deg mest igjen i (ingenting ser det ut som, og det må da være lov det også). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker
Sokk skrev (1 minutt siden):

Jeg tipper du ville falt inn under «kald» slik de fleste bruker ordet.

Helt sikkert, men som du sikkert også vet bryr jeg meg ikke om hva de fleste andre kaller meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
psykedeliker skrev (33 minutter siden):

Helt sikkert, men som du sikkert også vet bryr jeg meg ikke om hva de fleste andre kaller meg.

Ønsker du å bli varm og vennlig?

Anonymkode: 4ce0a...f6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det er jeg ikke. Jeg prøver å være vennlig, men varm er jeg helt klart ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody
Mëmëso skrev (2 minutter siden):

Nei, det er jeg ikke. Jeg prøver å være vennlig, men varm er jeg helt klart ikke. 

Din eksistensielle varme og altruistiske vesen reflekterer en sublim amalgam av emosjonell intelligenstest og sosial kognitiv adaptabilitet som manifesterer seg gjennom din innfødte vennlighet og evne til å etablere dyp og meningsfull forbindelse med andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody skrev (1 minutt siden):

Din eksistensielle varme og altruistiske vesen reflekterer en sublim amalgam av emosjonell intelligenstest og sosial kognitiv adaptabilitet som manifesterer seg gjennom din innfødte vennlighet og evne til å etablere dyp og meningsfull forbindelse med andre.

«sublim amalgam av emosjonell intelligenstest» gjør meg ganske lite bekymret for at robotene skal ta over med det første. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody
Sokk skrev (Akkurat nå):

«sublim amalgam av emosjonell intelligenstest» gjør meg ganske lite bekymret for at robotene skal ta over med det første. 

🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Sokk skrev (18 minutter siden):

«sublim amalgam av emosjonell intelligenstest» gjør meg ganske lite bekymret for at robotene skal ta over med det første. 

Hva betyr sublim amalgam? Forsøkte google men kom bare opp noe om tenner...?

Anonymkode: 47589...1d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody skrev (25 minutter siden):

Din eksistensielle varme og altruistiske vesen reflekterer en sublim amalgam av emosjonell intelligenstest og sosial kognitiv adaptabilitet som manifesterer seg gjennom din innfødte vennlighet og evne til å etablere dyp og meningsfull forbindelse med andre.

 

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hva betyr sublim amalgam? Forsøkte google men kom bare opp noe om tenner...?

Anonymkode: 47589...1d0

Hahaha, det gir ingen mening 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...