Gå til innhold

Er du en varm og vennlig person?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Everybody skrev (27 minutter siden):

Din eksistensielle varme og altruistiske vesen reflekterer en sublim amalgam av emosjonell intelligenstest og sosial kognitiv adaptabilitet som manifesterer seg gjennom din innfødte vennlighet og evne til å etablere dyp og meningsfull forbindelse med andre.

Har du funnet en ny Svadagenerator? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

psykedeliker
Mëmëso skrev (Akkurat nå):

Hahaha, det gir ingen mening 🤣

Jeg skjønner hva det betyr, og jeg er glad jeg ikke faller i den kategorien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker skrev (1 minutt siden):

Jeg skjønner hva det betyr, og jeg er glad jeg ikke faller i den kategorien.

Da kan du kanskje forklare, hva betyr sublim amalgam av emosjonell intelligenstest?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody
ISW skrev (3 minutter siden):

Har du funnet en ny Svadagenerator? 

Har du oppdaget en ny ressurs for generering av meningsløs tale og tom retorikk, som illustrerer den uendelige kreativiteten og grenseløse potensialet for teknologisk innovasjon innen språklig manipulasjon og semantisk utforskning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody skrev (2 minutter siden):

Har du oppdaget en ny ressurs for generering av meningsløs tale og tom retorikk, som illustrerer den uendelige kreativiteten og grenseløse potensialet for teknologisk innovasjon innen språklig manipulasjon og semantisk utforskning?

Med utgangspunkt i en manglende måloppnåelse spores erfaringsutvekslingen utenom verdiene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker
Mëmëso skrev (1 minutt siden):

Da kan du kanskje forklare, hva betyr sublim amalgam av emosjonell intelligenstest?

Jeg tenkte på hele avsnittet. Det beskriver noe jeg ikke er, og det er alt jeg trenger å vite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

psykedeliker skrev (10 minutter siden):

Jeg tenkte på hele avsnittet. Det beskriver noe jeg ikke er, og det er alt jeg trenger å vite.

Ja, det skjønner jeg godt. Jeg vet ikke akkurat hva annet jeg kan eller bør si til det, eller til kommentaren til Everybody. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ISW skrev (1 time siden):

Med utgangspunkt i en manglende måloppnåelse spores erfaringsutvekslingen utenom verdiene.

Joda, jeg tok poenget. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en varm og vennlig person stort sett. Men noen ganger kan jeg være alt annet enn vennlig. Det kommer jo an på situasjonen. 

Endret av Osten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Både ja og nei. Jeg liker de jeg liker og bryr meg ikke om de andre. Enten familie, venner og i jobbsammenheng. Jobber med barn og de foreldrene jeg ikke orker å møte ignorer jeg bare. Sånn er jeg ellers også.

De menneskene jeg liker derimot har jeg det gøy med!

Anonymkode: acff9...b13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kashmir-
Skrevet (endret)

Jeg scoret høyt på medmenneskelighet. Men lavt på vennlighet. 

Endret av Kashmir-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Hva betyr sublim amalgam? Forsøkte google men kom bare opp noe om tenner...?

Anonymkode: 47589...1d0

Opphøyet blanding.

Anonymkode: 00249...7c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja jeg ser på meg selv som en varm og vennlig person. Ønsker alle det godt men sånn er ikke verden dessverre. 

Anonymkode: 0df34...f43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Psykiateren skriver som regel i journalnotatene at jeg fremstår vennlig, så ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Slik jeg har lært meg å kjenne mennesker igjennom årene, så vet jeg at dem aller fleste fremstår som vennlig ja. Men en må bli kjent med personen for å vite om den er det eller ikke. 

Anonymkode: 0df34...f43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Slik jeg har lært meg å kjenne mennesker igjennom årene, så vet jeg at dem aller fleste fremstår som vennlig ja. Men en må bli kjent med personen for å vite om den er det eller ikke. 

Anonymkode: 0df34...f43

Nei det trenger man ikke. De fleste som er naturlig vennlig føler det med engang i møte med en person. 

Anonymkode: 7a6bc...b15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vanskelig å vite hvordan jeg oppfattes av andre, men har mye empati med andre og prøver å være vennlig og imøtekommende. 

Anonymkode: f692b...da6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...