Gå til innhold

Circadin


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Noen som har hatt nytte av den for søvn?

Fikk dere noen ekle bivirkninger?

Vurderer bytte fra alimemazin til denne pga jeg liker ikke hangover og blackout søvn jeg får av alimemazin

Men vet ikke om circadin er noe bedre, eller om den gir nok søvn sammenlignet ?

Anonymkode: 9f1bf...1d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ja, jeg hadde mye nytte av circadin for søvn. Jeg fikk ingen bivirkninger. Hvordan circadin vil virke for deg i forhold til alimemazin er umulig å si før du har prøvd, så du må nok bare prøve for å finne det ut.

Anonymkode: 14d5d...4c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ja, jeg hadde mye nytte av circadin for søvn. Jeg fikk ingen bivirkninger. Hvordan circadin vil virke for deg i forhold til alimemazin er umulig å si før du har prøvd, så du må nok bare prøve for å finne det ut.

Anonymkode: 14d5d...4c1

Ja. 
Men den er vel i utgangspunktet ikke så «potent» som alimemazin med tanke på å gi søvn?

Det er ikke sovemedisin på samme måte?

Anonymkode: 9f1bf...1d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ja. 
Men den er vel i utgangspunktet ikke så «potent» som alimemazin med tanke på å gi søvn?

Det er ikke sovemedisin på samme måte?

Anonymkode: 9f1bf...1d7

Det aner jeg ikke. 

Anonymkode: 14d5d...4c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter

Har du gått lenge på Alimemazin? Hos meg forsvant hangover ganske så raskt. Etter en uke kanskje. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Glitter skrev (2 timer siden):

Har du gått lenge på Alimemazin? Hos meg forsvant hangover ganske så raskt. Etter en uke kanskje. 

I noen måneder. Men er ikke sikkert det er hangover av den da. Jeg er jo dårlig på generelt nivå (derfor jeg må ha sovehjelp). 
Men tenkte kanskje den bidro til å gjøre meg fjern. Men kanskje ikke.

Hvordan føltes hangoveren ut? 

Anonymkode: 9f1bf...1d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glitter
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

I noen måneder. Men er ikke sikkert det er hangover av den da. Jeg er jo dårlig på generelt nivå (derfor jeg må ha sovehjelp). 
Men tenkte kanskje den bidro til å gjøre meg fjern. Men kanskje ikke.

Hvordan føltes hangoveren ut? 

Anonymkode: 9f1bf...1d7

Bare at jeg var sløv og trøtt. Slet ned å våkne og stå opp. Men det gikk greit når jeg først var oppe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Glitter skrev (9 minutter siden):

Bare at jeg var sløv og trøtt. Slet ned å våkne og stå opp. Men det gikk greit når jeg først var oppe. 

Okei. 
Ja jeg er dessverre ikke trøtt 🤪 

 

Anonymkode: 9f1bf...1d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Okei. 
Ja jeg er dessverre ikke trøtt 🤪 

 

Anonymkode: 9f1bf...1d7

Hva mener du med hangover da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Glitter skrev (1 minutt siden):

Hva mener du med hangover da? 

Jeg er veldig fjern og har veldig hjernetåke og dårlig hukommelse blant annet 

Anonymkode: 9f1bf...1d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg er veldig fjern og har veldig hjernetåke og dårlig hukommelse blant annet 

Anonymkode: 9f1bf...1d7

Det er nok ikke Alimemazin, men symptomer på grunntilstanden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Sokk skrev (38 minutter siden):

Det er nok ikke Alimemazin, men symptomer på grunntilstanden. 

Ja, jeg tror også det egentlig. Men begynte lure på om alimemazin forverret det- siden sovemedisiner jo kan gjøre en fjern og rar. 

Anonymkode: 9f1bf...1d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er vel sånn at naturlig søvn er bedre og mer restituerende enn den man får av sovemedisin ?9

Anonymkode: 9f1bf...1d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det er vel sånn at naturlig søvn er bedre og mer restituerende enn den man får av sovemedisin ?9

Anonymkode: 9f1bf...1d7

Hvis man går på sovemedisin så er vel ikke 100% naturlig, restituerende søvn av passe lengde et alternativ. Da hadde man jo ikke gått på sovemedisin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Sokk skrev (11 minutter siden):

Hvis man går på sovemedisin så er vel ikke 100% naturlig, restituerende søvn av passe lengde et alternativ. Da hadde man jo ikke gått på sovemedisin. 

Det er sant. Men savner sånn ordentlig søvn som virker ☺️ Er søvnen man får av sovemedisin noe bra i det hele tatt- får hjernen hvilt ?

 

Anonymkode: 9f1bf...1d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Det er sant. Men savner sånn ordentlig søvn som virker ☺️ Er søvnen man får av sovemedisin noe bra i det hele tatt- får hjernen hvilt ?

 

Anonymkode: 9f1bf...1d7

Søvnen med Alimemazin er helt fin den. Det er jo ingen sterk sovemedisin akkurat. 

Sover både dypt, lett, i drømmeland osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Glitter skrev (19 minutter siden):

Søvnen med Alimemazin er helt fin den. Det er jo ingen sterk sovemedisin akkurat. 

Sover både dypt, lett, i drømmeland osv. 

ja den er kanskje ikke det verste. Men jeg blir helt avskrudd og så fjern. Men kanskje ikke pga den da..

Anonymkode: 9f1bf...1d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

ja den er kanskje ikke det verste. Men jeg blir helt avskrudd og så fjern. Men kanskje ikke pga den da..

Anonymkode: 9f1bf...1d7

Nei, det er nok ikke pga den. Jeg har også masse «legemiddelbivirkninger». Men det er så rart for de kommer bare i perioder og de samme symptomene kommer på flere ulike legemidler. Så rasjonelt sett er det jo kanskje ikke legemiddelbivirkninger. Det bare føles sånn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Sokk skrev (5 minutter siden):

Nei, det er nok ikke pga den. Jeg har også masse «legemiddelbivirkninger». Men det er så rart for de kommer bare i perioder og de samme symptomene kommer på flere ulike legemidler. Så rasjonelt sett er det jo kanskje ikke legemiddelbivirkninger. Det bare føles sånn. 

Nei. 
Men jeg har blitt så ille simultant med at jeg begynte med den. Så tenkte det var verdt å prøve uten for å se. Men MÅ sove. Det er vel så viktig så🤪

Anonymkode: 9f1bf...1d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei. 
Men jeg har blitt så ille simultant med at jeg begynte med den. Så tenkte det var verdt å prøve uten for å se. Men MÅ sove. Det er vel så viktig så🤪

Anonymkode: 9f1bf...1d7

Ja, men vi dør ikke av et par netter uten søvn. Det er bare å prøve seg frem. Nå vet du jo at Alimemazin virker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...