Gå til innhold

Circadin


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Sokk skrev (10 minutter siden):

Ja, men vi dør ikke av et par netter uten søvn. Det er bare å prøve seg frem. Nå vet du jo at Alimemazin virker. 

Vanligvis ikke, men jeg er så syk at søvn er helt essensielt nå og kan ikke være uten. Får se om jeg lar d gå litt til og så evt tester ☺️

Anonymkode: 9f1bf...1d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg gikk på circadin over flere perioder før. Den hjalp meg i de periodene jeg trengte det. Stort sett! Fikk noen kraftige drømmer husker jeg som jeg ble litt satt ut av, og mer typisk tung trøtt om morgenen. Men det gikk fort over!

Anonymkode: 191c6...4ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Manakins

Ingen virkning hos meg og heller ingen bivirkninger her. Pratet med min lege og resept på litt sterkere Melatonin var tingen for meg. Bruker det av og til når jeg har sovet dårlig for mange døgn i strekk. Tre netter på rad kanskje og så er jeg uten ei uke eller mer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...