Gå til innhold

Hijab i politiet - var vi ikke ferdig med den diskusjonen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Dere får lese dere opp, Islam ble ikke spredt ved å behandle vantro på god måte, for å si det slik. Det er helt på nivå med andre ideologier som ble spredt med vold, som vi "alle" er enige om at er/var forferdelige, men så fort en legger på en "gud" så blir alle plutselig i tvil, jammen gud er involvert det endrer jo alt.... bortsett fra at det endrer absolutt ingenting -_- 

 

Skjerpings

Anonymkode: ad106...2ba

Kristendom ble også spredt med vold. Det var mer et tegn i tiden enn selve religionen som var problemet.  Norge ble også samlet til et rike med vold. Skal vi forby det norske flagget av den grunn?

 

Skjerpings.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grendel
Skrevet (endret)

Jeg synes det er rart hun ikke tenkte over det før hun startet på studiet.

Jeg hadde ikke brydd meg så mye om hijab ble tillatt heller, men skjønner ikke at folk gidder å lage så mye styr.

Endret av Grendel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Grendel skrev (24 minutter siden):

Jeg synes det er rart hun ikke tenkte over det før hun startet på studiet.

Jeg hadde ikke brydd meg så mye om hijab ble tillatt heller, men skjønner ikke at folk gidder å lage så mye styr.

Siden frøkena ikke ville svare (og heller mobber meg for det faktum at jeg er ensom russ, som er sant og veldig sårende, så tolerant :( ) , og du tilsynelatende har samme ståsted som henne, så spør jeg deg istedenfor, hvor setter du grensa, hvor ille kan en ideologi være før du sier nok er nok passer ikke på politi/militær uniformer?

Her er forøvrig hva "mainstream"/"nøytrale" websider, sier om hva Koranen sier om ikke-troende (antar du er en av dem, og/eller forstår at dette er store deler av Norges "ur"-befolkning):

https://www.quora.com/What-does-Allah-say-about-non-believers

 

Dette er hva du støtter, at Politi som skal arrestere en person, indikerer at de mener om personen de skal arrestere.....? 😔 

Anonymkode: ad106...2ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grendel
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Siden frøkena ikke ville svare (og heller mobber meg for det faktum at jeg er ensom russ, som er sant og veldig sårende, så tolerant :( ) , og du tilsynelatende har samme ståsted som henne, så spør jeg deg istedenfor, hvor setter du grensa, hvor ille kan en ideologi være før du sier nok er nok passer ikke på politi/militær uniformer?

Her er forøvrig hva "mainstream"/"nøytrale" websider, sier om hva Koranen sier om ikke-troende (antar du er en av dem, og/eller forstår at dette er store deler av Norges "ur"-befolkning):

https://www.quora.com/What-does-Allah-say-about-non-believers

 

Dette er hva du støtter, at Politi som skal arrestere en person, indikerer at de mener om personen de skal arrestere.....? 😔 

Anonymkode: ad106...2ba

Det betyr ikke så mye for meg i noen retning. I England er det soldater som har disp til å gå med turban. Sikher antageligvis.

Det er ikke sånn at alt rakner fordi man slakker litt på et prinsipp.

Samtidig skjønner jeg ikke at hun ikke bare tar av seg hijaben eller velger en annen jobb. Det er som å insistere på å spille trekkspill i filharmonien. Hvis det føles livsviktig å spille trekkspill må man finne et annet band å spille med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus
Grendel skrev (5 timer siden):

Samtidig skjønner jeg ikke at hun ikke bare tar av seg hijaben eller velger en annen jobb. Det er som å insistere på å spille trekkspill i filharmonien. Hvis det føles livsviktig å spille trekkspill må man finne et annet band å spille med.

😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nachnoo

Samme uniform for alle uavhengig av religion eller politisk overbevisning.

Det visste hun da hun søkte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...