Gå til innhold

Stryker dere t skjorter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har jo aldri gjort det, men ser nå at de jeg har er veldig krøllete. Det er slike vanlige bomulls t skjorter fra hm de fleste av de. 

Og er deres også krøllete eller har det med at mine er fra hm? 

Anonymkode: fb776...310

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

nei. aldri. men jeg strekker lit ti dem og glatter dem med hånden før jeg henger dem til tørk på stativet

Anonymkode: 93211...149

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus

Nei, stryking er gørrkjedelig så jeg stryker bare det jeg må. Og t-skjorter må ikke strykes. Men jeg rister dem som regel litt kraftig når jeg henger dem opp til tørk slik at de ikke er krøllete, har aldri opplevd at t-skjortene mine har vært spesielt krøllete. Kan sikkert ha med kvaliteten også ja, om de er i veldig tynt stoff så krøller det kanskje lettere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja. Jeg liker å te meg ordentlig. 

Anonymkode: 9c339...1b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei. Det står virkelig langt ned på listen over mulige prioriteringer. Jeg tørketromler t-skjortene, så noen blir krøllete, mens andre holder seg bedre. Prøv deg frem med ulike merker, så finner du kanskje en hvor du ikke føler behov for å stryke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

emilie321

Jeg stryker ikke t-skjorter. Når de er nyvasket så henger jeg de på hengere og så rister jeg de før de får henge sånn til tørk.  Da blir de mer enn bra nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stryker aldri t-skjorter, men er påpasselig når jeg vasker dem for at de skal krølle minst mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har jo aldri gjort det, men ser nå at de jeg har er veldig krøllete. Det er slike vanlige bomulls t skjorter fra hm de fleste av de. 

Og er deres også krøllete eller har det med at mine er fra hm? 

Anonymkode: fb776...310

Nei aldri stryket noen tskjorter fra noe merke.

Ikke mye krøller på dem, kanskje du oppbevarer dem på en måte som lager krøll :P 

Anonymkode: dab3e...66d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cathlin

Jeg blir svært aggressiv av håndtere strykejern. Av hensyn til både meg selv og mine omgivelser stryker jeg derfor ikke klær. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lady HM
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg har jo aldri gjort det, men ser nå at de jeg har er veldig krøllete. Det er slike vanlige bomulls t skjorter fra hm de fleste av de. 

Og er deres også krøllete eller har det med at mine er fra hm? 

Anonymkode: fb776...310

Det har ingenting å gjøre med at det er HM. 

Det er enten måten du tørker på eller oppbevarer dem som gjør dem krøllete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

påskelilje
cathlin skrev (9 timer siden):

Jeg blir svært aggressiv av håndtere strykejern. Av hensyn til både meg selv og mine omgivelser stryker jeg derfor ikke klær. 

🤣🤣🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje

Nei, jeg stryker nesten aldri tøy. Og når jeg først gjør det, står ikke t-skjorter på prioriteringslista 😁 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter

Eneste jeg stryker er bunadsskjorta. Men dessverre er jeg 10-15 kg for tung for bunaden i år. Håper på neste år. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, stryker ikke t-skjorter. I likhet med mange her, strykes minst mulig 😅 Men t-skjorter, bluser og topper forøvrig tørker jeg mens de henger på kleshengere på en stang på vaskerommet. Så de rettes ut og tørkes «pent» uten strek fra tørkesnor ol. Det gjør det også lettere å stryke de plaggene som jeg stryker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i huset strykes det bare pentøy og juleduker.

Men i likhet med der flere andre har beskrevet, sentrifugerer/tørker jeg de av mine overdeler som skal brukes uten genser utenpå (sommeetopper o.l.) på henger, slik at behovet reduseres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Rister alltid alle klær før jeg tørker de. Så sliter ikke med krøllete klær.

Anonymkode: 283e3...eaf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kan jeg stryke 5 T-skjorter på 1 gang? Altså legge 5 T-skjorter oppå hverandre og stryke? 

Anonymkode: fb776...310

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...