Gå til innhold

Noen nick her inne irriterer meg…..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hva kan jeg gjøre med det? 

Anonymkode: b9e56...c3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Sokk skrev (2 minutter siden):

Logge av og ta deg en bolle! 

Nå er du også på listen over irriterende nick , beklager. Her spør jeg om råd … 

Anonymkode: b9e56...c3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Nå er du også på listen over irriterende nick , beklager. Her spør jeg om råd … 

Anonymkode: b9e56...c3f

Jeg mente det helt seriøst, altså. Hva annet kan man gjøre? Du kan ikke forandre folk, og det hjelper ingenting å gå rundt og være irritert. Så jeg vet ikke hva annet man kan gjøre enn å logge av for å dempe eksponeringen for det som irriterer deg og å avlede, f.eks med litt kos. Skjønner at det var litt irriterende å få «ta deg en bolle», men jeg tror det kanskje er riktige tilnærmingen til problemstillingen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glitter

Man må bare akseptere at de/vi er på forumet også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Glitter skrev (5 minutter siden):

Man må bare akseptere at de/vi er på forumet også. 

Ja, men. Kan de ikke bare være mindre irriterende? 

Anonymkode: b9e56...c3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Sokk skrev (12 minutter siden):

Jeg mente det helt seriøst, altså. Hva annet kan man gjøre? Du kan ikke forandre folk, og det hjelper ingenting å gå rundt og være irritert. Så jeg vet ikke hva annet man kan gjøre enn å logge av for å dempe eksponeringen for det som irriterer deg og å avlede, f.eks med litt kos. Skjønner at det var litt irriterende å få «ta deg en bolle», men jeg tror det kanskje er riktige tilnærmingen til problemstillingen. 

Jeg har ikke en bolle tilgjengelig selv om jeg forstod hva du mente….(selv om det ikke høres slik ut)…. Jo jeg kan ta meg en is, det vil sikkert hjelpe. 

Anonymkode: b9e56...c3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ja, men. Kan de ikke bare være mindre irriterende? 

Anonymkode: b9e56...c3f

Er du ikke ganske irriterende selv?

Anonymkode: 3cc2a...615

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Ja, men. Kan de ikke bare være mindre irriterende? 

Anonymkode: b9e56...c3f

Nei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva kan jeg gjøre med det? 

Anonymkode: b9e56...c3f

Den eneste løsningen, utenom å akseptere situasjonen eller droppe hele DOL, er jo som den anonyme skriver over her: Du kan blokkere enkelte brukere. Men da får du ikke se noe av det de skriver med nick, og du må vel være innlogget selv for at blokkeringen skal virke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir-
Skrevet (endret)

Hvis de irriterer deg, så er de viktige for deg. Finn ut hvorfor. Jeg har opplevd irriterende folk jeg også, og de har jo vist meg mye tydeligere hvem jeg er, og også sider ved meg selv jeg ikke var klar over. Tror de fks er mye mer nyttige enn de du oppfatter som enkle eller som du ignorerer. 

Endret av Kashmir-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Ja, men. Kan de ikke bare være mindre irriterende? 

Anonymkode: b9e56...c3f

Du vil oppleve mye unødvendig skuffelse og irritasjon i livet hvis du går rundt og tror og forventer at folk skal tilpasse seg deg og dine ønsker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Ja, men. Kan de ikke bare være mindre irriterende? 

Anonymkode: b9e56...c3f

Nei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Er du ikke ganske irriterende selv?

Anonymkode: 3cc2a...615

Nei jeg vil ikke si jeg er det, eller kanskje for noen… 

Anonymkode: b9e56...c3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vhanja skrev (3 minutter siden):

Du vil oppleve mye unødvendig skuffelse og irritasjon i livet hvis du går rundt og tror og forventer at folk skal tilpasse seg deg og dine ønsker.

Da ville samfunnet vært bedre om samfunnet ble slik jeg ønsket. 

Anonymkode: b9e56...c3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Glitter skrev (3 minutter siden):

Nei. 

Så da skal de bare lov til å irriterere som en veps?  

Anonymkode: b9e56...c3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir- skrev (8 minutter siden):

Hvis de irriterer deg, så er de viktige for deg. Finn ut hvorfor. Jeg har opplevd irriterende folk jeg også, og de har jo vist meg mye tydeligere hvem jeg er, og også sider ved meg selv jeg ikke var klar over. Tror de fks er mye mer nyttige enn de du oppfatter som enkle eller som du ignorerer. 

Nei det er de ikke altså Kashmir. De som irritererer er ofte frekke i kommentrene sine. 

Anonymkode: b9e56...c3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Da ville samfunnet vært bedre om samfunnet ble slik jeg ønsket. 

Anonymkode: b9e56...c3f

Det må du gjerne mene, men det kommer ikke til å skje. Så da er det opp til deg om du ønsker å furte og klage over det, og dermed gjøre livet vanskeligere for deg selv enn det trenger å være. Eller om du vil akseptere at verden ikke er til for å gjøre deg til lags og komme deg videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...