Gå til innhold

Noen nick her inne irriterer meg…..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
laban skrev (13 minutter siden):

Den eneste løsningen, utenom å akseptere situasjonen eller droppe hele DOL, er jo som den anonyme skriver over her: Du kan blokkere enkelte brukere. Men da får du ikke se noe av det de skriver med nick, og du må vel være innlogget selv for at blokkeringen skal virke. 

Ja men jeg vil jo ikke gå glipp av noe… jeg vil se alt samtidig som jeg irriterer meg så mye. 

Anonymkode: b9e56...c3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Vhanja skrev (1 minutt siden):

Det må du gjerne mene, men det kommer ikke til å skje. Så da er det opp til deg om du ønsker å furte og klage over det, og dermed gjøre livet vanskeligere for deg selv enn det trenger å være. Eller om du vil akseptere at verden ikke er til for å gjøre deg til lags og komme deg videre.

Hvem er samfunnet for da hvis det ikke er et samfunn som kan tilpasse seg mitt behov? Hvor skal liksom jeg være henne da…

Anonymkode: b9e56...c3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvem er samfunnet for da hvis det ikke er et samfunn som kan tilpasse seg mitt behov? Hvor skal liksom jeg være henne da…

Anonymkode: b9e56...c3f

Du skal være der vi alle er - en del av samfunnet, på godt og vondt. 

Men det du skriver her er jo enten en ren narsissistisk tankegang eller bare bortskjemt trolling. Jeg heller mot det siste. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vhanja skrev (1 minutt siden):

Du skal være der vi alle er - en del av samfunnet, på godt og vondt. 

Men det du skriver her er jo enten en ren narsissistisk tankegang eller bare bortskjemt trolling. Jeg heller mot det siste. 

Hvorfor skal alle ha diagnose for å skrive om tanker vs følelser? 

Anonymkode: b9e56...c3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor skal alle ha diagnose for å skrive om tanker vs følelser? 

Anonymkode: b9e56...c3f

Hvis du leste innlegget mitt så kom det vel egentlig ganske klart frem at jeg ikke tror du har en diagnose.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir-
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Nei det er de ikke altså Kashmir. De som irritererer er ofte frekke i kommentrene sine. 

Anonymkode: b9e56...c3f

Du bryr deg om dem av en grunn, og det er fordi du er deg. Så det handler i bunn og grunn om deg og seivinnsikt og erkjennelser. 

Jeg sier ikke at nick ikke kan irritere, men det er vårt problem om de gjør det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Vhanja skrev (2 minutter siden):

Hvis du leste innlegget mitt så kom det vel egentlig ganske klart frem at jeg ikke tror du har en diagnose.

Hva feiler det meg da da? 

Anonymkode: b9e56...c3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva feiler det meg da da? 

Anonymkode: b9e56...c3f

Det kom vel også ganske klart frem i innlegget mitt.

Nå skal jeg gjøre noe mer meningsfullt enn å delta i denne tråden da jeg har noe maling jeg må se på tørke før jeg legger meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir- skrev (Akkurat nå):

Du bryr deg om dem av en grunn, og det er fordi du er deg. Så det handler i bunn og grunn om deg og seivinnsikt og erkjennelser. 

Jeg sier ikke at nick ikke kan irritere, men det er vårt problem om de gjør det. 

Jeg gjør noe med det for jeg svarer igjen, og noen ganger hvis jeg er irritert fra før som ikke har noe med det som blir skrevet her inne kan jeg til og med være litt frekk bare for å være det for og se om det kommer en reaksjon. Så jeg har masse selvinnsikt, men det er alltid de samme nickene som jeg irritererer meg over faktisk bare når jeg ser de. 

Anonymkode: b9e56...c3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg irriterte meg også over brukere her inne og da snakker jeg om de som aktivt velger sykdom igjen og igjen. Jeg gikk til slutt så lei av de at jeg blokkerte de da de gjorde meg sykere. 

Anonymkode: d1351...44a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lady HM

Det er vel egentlig ingen som er irriterende - men man lar seg irritere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

erik123
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Nå er du også på listen over irriterende nick , beklager. Her spør jeg om råd … 

Anonymkode: b9e56...c3f

Tåler du så lite? Du er også irriterende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Da tilbringer du for mye tid her inne. Noen har identitet som syke og det er det de ER og det må du bare godta

Anonymkode: 05b52...1be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Hva kan jeg gjøre med det? 

Anonymkode: b9e56...c3f

Ingenting. 

Anonymkode: 88c20...6e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hva feiler det meg da da? 

Anonymkode: b9e56...c3f

Autist?

Anonymkode: 3cc2a...615

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Autist?

Anonymkode: 3cc2a...615

Optimist? 

Anonymkode: b9e56...c3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
erik123 skrev (12 timer siden):

Tåler du så lite? Du er også irriterende. 

Ja jeg tåler ingenting. Jeg er veldig sår..

Anonymkode: b9e56...c3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...