Gå til innhold

Om beinflørting og generell forvirring

Anbefalte innlegg

Gjest pirrka

Eg prøver å oppdatere meg på DOL etter helga, men har i grunnen gjeve opp. Men i ein tråd om å bli tatt på låret under finare middagar, som eg las innimellom utarbeidinga av referatet frå forrige vekes prosjektmøte, byrja tankane å flakse. For eg var også i ein finare og lett seriøs middag forrige veke, jobbegreier, med nesten berre menn. Og meg. Og midt under middagen, der eg er ei slags vertinne, mottar eg lette berøringar på leggen. Av eit mannebein. Slik vi sit, klarer eg ikkje å finne ut om det er beinet til mannen ved sidan av meg, eller han litt på skrå ovanfor meg som flørtar. Det gjentok seg stadig utover kvelden, men eg fann ikkje ut av det. Begge to var utsøkt venlege heile tida. Problemet var sjølvsagt, at om det var han ovanfor meg ville eg nok send eit aldri så lite trykk tilbake, men han ved sidan av meg ville det vore heilt uaktuelt med. Så det endte sjølvsagt med at eg kvar gong trekte beinet forskremt til meg.

No som konjakken er ute av blodet, kan ein kanskje vere glad til at det gjekk som det gjekk. Men det er jo litt ergeleg da, å ikkje få vite kven det var! Det er ikkje så ofte eg blir sjekka opp, trass alt.

Fortsetter under...

Hehe, eg vurderte sjølvsagt den muligheten også, men han gnidde liksom beinet sitt over leggen min, som ein katt, gang på gang.

Kanskje det var ein katt under bordet?!

Kanskje han trodde du var en stolpe, og prøvde å klø seg???

Neida, det var nok flørting. Dårlig gjort å ikke ha et skilt der det sto "det er meg, det er meg" på!

Elers kanskje det var begge to, hver sin gang???

Annonse

Gjest pirrka

Vurderte du ikke et øyeblikk å kikke diskret under duken da gjerningen ble begått.?

Eg er av det slaget som i forsøket på å vere diskret, vil dra med meg duken og velte samtlege vinglas på vegen...

Det er berre på film slikt er sjarmerande.

Geir har feil! Man skal da være optimist til det siste. SELVSAGT var det den peneste av dem. Noe mat for fantasier og vårkåthet skal man unne seg.

Kjøp deg ei lekker strømpebukse, evt. strømper om du har bein til det. (jeg får liksom valker på lårene*S*), og ta på et knekort skjørt i morgen!!

Gjest pirrka

Geir har feil! Man skal da være optimist til det siste. SELVSAGT var det den peneste av dem. Noe mat for fantasier og vårkåthet skal man unne seg.

Kjøp deg ei lekker strømpebukse, evt. strømper om du har bein til det. (jeg får liksom valker på lårene*S*), og ta på et knekort skjørt i morgen!!

Du meiner det, ja? Ok, då var det han!

Knekort er av ein eller annan grunn ikkje flatterande på meg, eg satsar meir på utringing. Forøvrig er han ikkje i min umiddelbare nærhet til dagleg, men det kjem jo nye sjansar ;-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...