Gå til innhold

Hvor mange sexpartnere er det vanlig å ha hatt?

Anbefalte innlegg

Er over 30 år, har vært enslig i store deler av voksenlive, 10 sexpartnere uten kondom.

Tror det er under gjennomsnitt, kjenner folk som er yngre enn meg og har hatt resp. 100+ og 300+ sexpartnere.

Så hva som er vanlig vet eg ikkje !

Mvh

Fortsetter under...

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• naiv

5

• Zirine

5

• SierDuDet

4

• nanna

4

Mest aktive i denne tråden

Akkurat her må jeg innrømme at til og med jeg kommer til kort, kie.

Kanskje vi skal pælme ut gubbene og prøve på nytt?

En sånn 2. ungdomstid? Du vet, den patetiske?

Vi har tydligvis gått glipp av noe vesentlig her. Jeg er bekymret.

Annonse

Ulv I Faarikaal

Hehe, jeg kan også fint klare å oppfatte spørsmålet slik :)

Det med hatt er et viktig moment.

Jeg spurte en perifer venninne om hennes sønn: " For et pent hår din sønn har, er det etter hans far "? " Vet ikke ", sier hun " han tok ikke av seg hatten " ! "Ånei !" sa jeg da.

Jeg oppfatter det som to spørsmål:

1.Hvor mange sexpartnere?

2. Er det vanlig å ha hatt?

Jeg har vanligvis på meg hatt når jeg har en sexpartner.

Hvis du har fulgt med i Norsktimene på skolen,vil også du forstå at "Hvor mange sexpartnere"?ikke er et spørsmål.Når ble det funnet opp?

Er sjokkert over at så mange kan tolke det slik.Det ikke er et fullverdig spørsmål,helt utrolig å påstå det ,når det ikke er en hel setning engang.

Vanlig og vanlig....Kommer vel an på personen. Jeg er over 30, har levd hardere enn Mette-Marit viljeg tro, og over 20, er vel ganske normalt, for meg! Uten kondom, javisst. Har aldri hatt noen kjønnssykdommer.

Men hadde jeg vært 18 nå, hadde jeg nok vært mer nøye med å rulle den på!

Nå, gamel og nesten inntørka som jeg er, holder det med en partner. Og det begynner å bli noen år siden siste stunt!

Du og jeg, Eddie, førstegroupier.. Og se, så flotte vi har blitt allikevel! :oÞ

(har du forresten tatt denne? http://test.thespark.com/mp_sextest/ )

Annonse

Det med hatt er et viktig moment.

Jeg spurte en perifer venninne om hennes sønn: " For et pent hår din sønn har, er det etter hans far "? " Vet ikke ", sier hun " han tok ikke av seg hatten " ! "Ånei !" sa jeg da.

Mutra sier jeg har fått øynene hennes: Klar blå. Hun sitter igjen med grågrønne øyne...:-)))

mvh.

Spydigheter hadde vært på sin plass hvis det ikke var noe seriøst galt med overskriften din, så se litt på innlegget ditt før du prøver deg på noen frekke kommentarer.

Ser man det"SierDu Det "ble fornærma.

Og hvem var den første til å komme med sur galle?

Jeg ser ingenting galt i min overskrift,og de som har svart skjønner meget godt poenget.

Til og med du fattet det tidligere helt til en eller annen begynte med rettskrivning.

Hva er vitsen med denne kritikken?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...