Gå til innhold

Hvor mange sexpartnere er det vanlig å ha hatt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• naiv

5

• Zirine

5

• SierDuDet

4

• nanna

4

Mest aktive i denne tråden

Ja, men jeg har vel ikke misforstått det hele - det var vel ikke totalt antall ganger? :-)

Nei, du har ikkje missforstått det var antall "partnere", om en har hatt sex 1 eller 1000 ganger med hver av de spiller ingen rolle!

PS! Du har forsatt dine 4 siste fingrer i behold, letta no ? :)

Mvh

Ser man det"SierDu Det "ble fornærma.

Og hvem var den første til å komme med sur galle?

Jeg ser ingenting galt i min overskrift,og de som har svart skjønner meget godt poenget.

Til og med du fattet det tidligere helt til en eller annen begynte med rettskrivning.

Hva er vitsen med denne kritikken?

Jeg ble da overhodet ikke fornærmet, og frekk har jeg da heller ikke vært.

Det eneste jeg påpekte var at "Slakter" hadde et poeng..

Det var også du som begynte å påpeke rettskriving som et tema, da du svarte "slakter", over her.

Når du i innlegget ditt til han påpeker at han burde fulgt med i norsktimene, så ber du jo om å få en tilbake i form av en og/å feil som uten tvil kunne tolkes som om "hatt" betydde hodeplaget "hatt", og ikke "hatt" som i betydning; - noe man har gjort tidligere.

Jeg ble da overhodet ikke fornærmet, og frekk har jeg da heller ikke vært.

Det eneste jeg påpekte var at "Slakter" hadde et poeng..

Det var også du som begynte å påpeke rettskriving som et tema, da du svarte "slakter", over her.

Når du i innlegget ditt til han påpeker at han burde fulgt med i norsktimene, så ber du jo om å få en tilbake i form av en og/å feil som uten tvil kunne tolkes som om "hatt" betydde hodeplaget "hatt", og ikke "hatt" som i betydning; - noe man har gjort tidligere.

Siden jeg også kan kritiseres for den og/å-uttalelsen der, så er det vel mer på plass å si at setningen burde vært formulert annerledes, og at ikke en forandring fra å til og ville gjort det veldig mye bedre.

Uansett, det var du som begynte å påpeke skrivefeili din kommentar til slakteren, og ikke vi som bare hadde det litt morsomt på din bekostning pga en liten bagatell som det egentlig er utrolig at du presterer å henge deg opp i.

Nei, du har ikkje missforstått det var antall "partnere", om en har hatt sex 1 eller 1000 ganger med hver av de spiller ingen rolle!

PS! Du har forsatt dine 4 siste fingrer i behold, letta no ? :)

Mvh

Jeg kan ikke spå om fremtiden. Det er fint å ha litt å gå på..

Vanlig, og vanlig.... Det er minst 8 forskjellige ting det!

Selv hadde jeg hatt 2 partnere da jeg ble 30. Synes ikke det er så veldig uvanlig heller jeg!

Jeg er 25 år og har hatt 25 partnere. Ikke mange lange forhold nei.. Men det sier seg selv.

Annonse

Vanlig, og vanlig.... Det er minst 8 forskjellige ting det!

Selv hadde jeg hatt 2 partnere da jeg ble 30. Synes ikke det er så veldig uvanlig heller jeg!

Jeg er 25 år og har hatt 25 partnere. Ikke mange lange forhold nei.. Men det sier seg selv.

Kanskje vi skal pælme ut gubbene og prøve på nytt?

En sånn 2. ungdomstid? Du vet, den patetiske?

Vi har tydligvis gått glipp av noe vesentlig her. Jeg er bekymret.

Nei vettuhva - en 2 ungdomstid gidder jeg IKKE - jeg tok`n rimelig godt ut den gangen jeg hadde den. Jeg er enda sliten :)

Men hva er det spesielt fruen kunne tenke deg, om jeg må få spørre?

Ulv I Faarikaal

Mutra sier jeg har fått øynene hennes: Klar blå. Hun sitter igjen med grågrønne øyne...:-)))

mvh.

Einstein igjen: han var ikke vakker, langt i fra, men hadde andre kvaliteteter som kvinner fant attrakive. En vakker kvinne med en akk så tom hjerne sa en gang til han: "vi burde få barn sammen, tenk et barn med din intelligens og mitt utseende !" Albert sa ironik: " tenk om det ble omvendt !"

Nei vettuhva - en 2 ungdomstid gidder jeg IKKE - jeg tok`n rimelig godt ut den gangen jeg hadde den. Jeg er enda sliten :)

Men hva er det spesielt fruen kunne tenke deg, om jeg må få spørre?

*ler*

Egentlig ingenting.

Hadde jeg skulle gjort det om igjen hadde jeg kanskje strøket noen "erfaringer" fra lista ;-)

Glad jeg er ferdig med de åra, jeg. Synes det bare blir bedre og bedre å bli eldre. De usikre 20-årene er snart forbi også.

DEILIG!

Annonse

Syntes det stod: Kan telle på en hånd de jeg er fornøyd med...:-)))

mvh.

mmm.

Rett det også, de jeg etter mine kriterier har hatt sex med, kan jeg så absolutt si at jeg er fornøyd med. Ingen skuffelser ser.

Så du kan tolke innlegget på to måter..

Jeg kan ikke spå om fremtiden. Det er fint å ha litt å gå på..

Og da har du liksom fire å gå på? ;-) Jeg har vel...skal vi se... *telle*...

...

...

Fire jeg også! Eller tre - alt ettersom hvordan man definerer "sexpartner". ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...