Gå til innhold

Kan dere også kjenne på en rarhet og uvirkelighetsfølelse om dere bruker for mye tid på pc eller mobil i løpet av en dag?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Glitter skrev (På 8.5.2024 den 19.48):

For min del er det en fremmed følelse ovenfor både meg selv og andre, hvor jeg ikke helt kan kjenne igjen mine egne hender, og hvor jeg føler på en uvirkelighetsfølelse samt lurer på om jeg i det hele tatt er ekte, eller om de rundt meg er ekte. Det er ubehagelig. 

Ellers får du bare Google for jeg kan lite om hva det er for noe. Jeg lærte om det på undervisningen her på avdelingen for en uke siden, og da jeg fortalte behandler hvordan jeg hadde det så mente hun det gikk under selvforstyrrelser. 

Har du undervisning når du er innlagt? 

Anonymkode: 9161c...49c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Glitter
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Har du undervisning når du er innlagt? 

Anonymkode: 9161c...49c

Ja vi har undervisning hver torsdag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg føler ikke på noen rarhet. Jeg bruker altfor mye tid foran skjerm Først på jobb 8 timer også så hjemme enten via YouTube, scrolling på mobil eller TV-serier/film. Men føler fortsatt ikke på noen rarhet eller uvirkelighetsfølelse. 

Så tror ikke det er relatert til skjermbruk i seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...