Gå til innhold

Lystløgnere som blir avslørt!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg kjenner en person som har gjentatte ganger kommet med løgner og blitt avslørt. Men selv når vedkommende vet er avslørt så kan ikke vedkommende innrømme løgnene. Hva skal en F gjøre med slike personer? Jeg måtte kutte ut vedkommende da null tillitt. Dere andre som har opplevd det samme ang erfaringer? Jeg begriper ikke hvorfor dem fortsetter å leve på en løgn når en vet at dem lyver. Sjokkerende.

Anonymkode: 60ca8...bd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Glitter

Tror kanskje slike personer trenger behandling av noe slag for å klare å slutte å lyve. Men da må de jo først erkjenne problemet da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg kjenner en person som har gjentatte ganger kommet med løgner og blitt avslørt. Men selv når vedkommende vet er avslørt så kan ikke vedkommende innrømme løgnene. Hva skal en F gjøre med slike personer? Jeg måtte kutte ut vedkommende da null tillitt. Dere andre som har opplevd det samme ang erfaringer? Jeg begriper ikke hvorfor dem fortsetter å leve på en løgn når en vet at dem lyver. Sjokkerende.

Anonymkode: 60ca8...bd0

Min mor var vel innunder "lystløgner-begrepet". Hun sa masse tull som ikke var sant. Kunne juge om små bagateller også, antakelig bare fordi hun syntes det var gøy. Løsningen ble å ikke konfrontere henne, for hvis man gjorde det ble det bråk. Så jeg og andre bare lot henne holde på, og heller tenke vårt inni oss. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Glitter skrev (2 minutter siden):

Tror kanskje slike personer trenger behandling av noe slag for å klare å slutte å lyve. Men da må de jo først erkjenne problemet da. 

Ja men dem ser nok ikke selv at dem er løgnere når dem ikke kan være ærlige om det. Er dem redd for å tape ansikt? Jeg vet ikke hva som foregår inni hodet på slike mennesker. Bare glad for at en ikke har slike i livet sitt lenger. 

Anonymkode: 60ca8...bd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vendi skrev (3 minutter siden):

Min mor var vel innunder "lystløgner-begrepet". Hun sa masse tull som ikke var sant. Kunne juge om små bagateller også, antakelig bare fordi hun syntes det var gøy. Løsningen ble å ikke konfrontere henne, for hvis man gjorde det ble det bråk. Så jeg og andre bare lot henne holde på, og heller tenke vårt inni oss. 

Ja kjenner til det. Men siden vedkommende jeg kjenner løy om alt mulig som jeg såg, men endret forklaringer også, så var lett å forstå at det var løgn. Men dem tåler ikke å stå til ansvar for sine handlinger. Nei søppel kaller jeg det. Fordi en vet ikke hva dem lyver om ellers og. Så ingen troverdighet for slike eksemplarer. Ødelegger og lager drama elsker dem og. 

Anonymkode: 60ca8...bd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja men dem ser nok ikke selv at dem er løgnere når dem ikke kan være ærlige om det. Er dem redd for å tape ansikt? Jeg vet ikke hva som foregår inni hodet på slike mennesker. Bare glad for at en ikke har slike i livet sitt lenger. 

Anonymkode: 60ca8...bd0

Ja kan skjønne det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Glitter skrev (3 minutter siden):

Ja kan skjønne det. 

Ja er ikke rart det er krig i verden med slike folk

Anonymkode: 60ca8...bd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Jeg kjenner lystløgnere og det er bare å jatte med, det hjelper ikke om de blir avslørt for det fortsetter å lyve. Forstår ikke poenget, kanskje de liker oppmerksomheten det gir? Men å lyve om selv små ting? Må være sykelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
stjernestøv skrev (11 minutter siden):

Jeg kjenner lystløgnere og det er bare å jatte med, det hjelper ikke om de blir avslørt for det fortsetter å lyve. Forstår ikke poenget, kanskje de liker oppmerksomheten det gir? Men å lyve om selv små ting? Må være sykelig. 

Ja jeg forstår heller ikke poenget med den lyvingen, dem ødelegger bare for seg selv og andre. Har vært bort i flere slike personer. Men jeg har jattet mye med dem også, og tenkt for meg selv inni meg at dette er bare bare løgn og tull og tøys. Ja er jo sykelig å holde på slik. Men når det blir løyet om alvorlige ting så går det en grense for meg. 

Anonymkode: 60ca8...bd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Martine
Skrevet (endret)

Jeg bodde i lag med en på internat på ungdomsskolen som løy om alt mulig. Var mest om bagateller og små ting, men det var slitsomt å forholde seg til henne. Jeg synes synd på henne da for hun ødela jo bare for seg selv. Hun var ofte i konflikt med noen fordi hun ble beskyldt for å lyve, og da ble hun sint. Det var ingen som trodde på henne selv når hun snakket sant. Det kan ikke ha vært lett for henne. 

Endret av Martine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Martine skrev (1 minutt siden):

Jeg bodde i lag med en på internat på ungdomsskolen som løy om alt mulig. Var mest om bagateller og små ting, men det var slitsomt å forholde seg til henne. Jeg synes synd på henne da for hun ødela jo bare for seg selv. Hun var ofte i konflikt med noen fordi hun ble beskyldt for å lyve, og da ble hun sint. Det var ingen som trodde på henne selv når hun snakket sant. Det kan ikke ha vært lett for henne. 

Ja de kommer og med ulike versjoner og avslører seg med det, virker som dem tror dem ikke blir avslørte. Men heldigvis er det ikke så vanskelig å avsløre dem. Men selv når dem blir avslørt så fortsetter dem. Nei slike er bare søppel og ikke noe å samle på. Ja selv når dem en sjelden gang kan snakke sant så tror en ikke på dem. Så dem ødelegger for seg selv.

Anonymkode: 60ca8...bd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Ja jeg forstår heller ikke poenget med den lyvingen, dem ødelegger bare for seg selv og andre. Har vært bort i flere slike personer. Men jeg har jattet mye med dem også, og tenkt for meg selv inni meg at dette er bare bare løgn og tull og tøys. Ja er jo sykelig å holde på slik. Men når det blir løyet om alvorlige ting så går det en grense for meg. 

Anonymkode: 60ca8...bd0

ja en av de sa han hadde kreft men jeg visste det var bare tull, de lyver om både små og store ting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Martine
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ja de kommer og med ulike versjoner og avslører seg med det, virker som dem tror dem ikke blir avslørte. Men heldigvis er det ikke så vanskelig å avsløre dem. Men selv når dem blir avslørt så fortsetter dem. Nei slike er bare søppel og ikke noe å samle på. Ja selv når dem en sjelden gang kan snakke sant så tror en ikke på dem. Så dem ødelegger for seg selv.

Anonymkode: 60ca8...bd0

Er nok lurt å holde avstand ja. 

Hun jeg kjente innrømmet faktisk at hun løy mye og sa hun hadde sluttet med det. Personalet på internatet hadde tatt tak i det og snakket med henne, men jeg klarte ikke å stole på  henne. Jeg var ferdig på ungdommskolen like etter så vet ikke om hun fortsatte med løgnene. Vi har ikke hatt kontakt siden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
stjernestøv skrev (4 minutter siden):

ja en av de sa han hadde kreft men jeg visste det var bare tull, de lyver om både små og store ting. 

Oi det er jo veldig alvorlig å lyve om. Nei kan ikke være i vater da nei

Anonymkode: 60ca8...bd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Martine skrev (4 minutter siden):

Er nok lurt å holde avstand ja. 

Hun jeg kjente innrømmet faktisk at hun løy mye og sa hun hadde sluttet med det. Personalet på internatet hadde tatt tak i det og snakket med henne, men jeg klarte ikke å stole på  henne. Jeg var ferdig på ungdommskolen like etter så vet ikke om hun fortsatte med løgnene. Vi har ikke hatt kontakt siden. 

Ja jeg var og venninne med ei da jeg var tenåring, og ho diktet opp og løy om alt mulig. Virker som hun gjorde det for å få sympati og folk skal synes synd på henne. Men tror og mange andre lyver for å få sympati av andre. Og dem med veldig alvorlige diagnoser kan lyve om ting for å få det som dem vil ha. Kjenner til noen slike dessverre. 

Anonymkode: 60ca8...bd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Oi det er jo veldig alvorlig å lyve om. Nei kan ikke være i vater da nei

Anonymkode: 60ca8...bd0

Nei absolutt ikke, bare tull med de folka der. Vil ha minst mulig med de å gjøre selv om det er familie. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
stjernestøv skrev (8 minutter siden):

Nei absolutt ikke, bare tull med de folka der. Vil ha minst mulig med de å gjøre selv om det er familie. 

Ja sant det. Hadde og en flørt med en løgner som ikke var ærlig heller. Han ble og avslørt men kunne fortsatt ikke vise ærlighet. Nei slike har en ikke bruk for. Kaster dem i søppelhaugen.

Anonymkode: 60ca8...bd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Ja sant det. Hadde og en flørt med en løgner som ikke var ærlig heller. Han ble og avslørt men kunne fortsatt ikke vise ærlighet. Nei slike har en ikke bruk for. Kaster dem i søppelhaugen.

Anonymkode: 60ca8...bd0

Ja men det må jo være en personlighetsforstyrrelse av noe slag, men ikke noen man vil ha noe med å gjøre nei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Ja men det må jo være en personlighetsforstyrrelse av noe slag, men ikke noen man vil ha noe med å gjøre nei. 

Ja jeg har misstanke om en diagnose vedkommende har. alle tegn er der så slike ønsker en ikke i livet sitt nei. 

Anonymkode: 60ca8...bd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja jeg har misstanke om en diagnose vedkommende har. alle tegn er der så slike ønsker en ikke i livet sitt nei. 

Anonymkode: 60ca8...bd0

Det er jo skummelt når folk ikke kjenner dem så godt, jeg fikk høre igjen at jeg var innlagt på sykehus med gallesmerter. Jeg hadde gallesmerter men var aldri innlagt pga det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...