Gå til innhold

Lystløgnere som blir avslørt!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
stjernestøv skrev (15 minutter siden):

Det er jo skummelt når folk ikke kjenner dem så godt, jeg fikk høre igjen at jeg var innlagt på sykehus med gallesmerter. Jeg hadde gallesmerter men var aldri innlagt pga det. 

Ja huff da. Ikke godt å få høre det når det ikke er sant nei. Men tror mange har noen alvorlige diagnoser som holder på slik. Vet ikke hva som kommer ut som er sant eller ikke. Nei kast dem på sjøen så kan dem ligge i sin egen fordervelse. Jeg har lært meg å kjenne igjen slike personer takk og lov. 

Anonymkode: 60ca8...bd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Ja huff da. Ikke godt å få høre det når det ikke er sant nei. Men tror mange har noen alvorlige diagnoser som holder på slik. Vet ikke hva som kommer ut som er sant eller ikke. Nei kast dem på sjøen så kan dem ligge i sin egen fordervelse. Jeg har lært meg å kjenne igjen slike personer takk og lov. 

Anonymkode: 60ca8...bd0

Ja man vet jo at de lyver om alt, lett å kjenne igjen det. Og de sier en ting en gang og en annen ting en annen gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
stjernestøv skrev (1 time siden):

Ja man vet jo at de lyver om alt, lett å kjenne igjen det. Og de sier en ting en gang og en annen ting en annen gang. 

Ja giftige manipulatorer. Og når dem blir avslørt så vrir dem på det dem har sagt eller gjort og sier du har missforstått. Hvor dum går det an å bli liksom? Dem lusker rundt med sin falske maske og lurer andre.

Anonymkode: 60ca8...bd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Ja giftige manipulatorer. Og når dem blir avslørt så vrir dem på det dem har sagt eller gjort og sier du har missforstått. Hvor dum går det an å bli liksom? Dem lusker rundt med sin falske maske og lurer andre.

Anonymkode: 60ca8...bd0

Ja de er ikke akkurat gode. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Glitter skrev (25 minutter siden):

Hva er egentlig grunnen til at noen blir lystløgnere? 

Er vel mange teorier på hvorfor noen blir det. Jeg blir uvel av slike mennesker. Så holder meg langt vekke fra dem. Verste er når dem utgir seg for å være noe annet enn det dem er. Så viser dem sitt sanne jeg frem. Til og med det nekter dem på. 

Anonymkode: 60ca8...bd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glitter
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er vel mange teorier på hvorfor noen blir det. Jeg blir uvel av slike mennesker. Så holder meg langt vekke fra dem. Verste er når dem utgir seg for å være noe annet enn det dem er. Så viser dem sitt sanne jeg frem. Til og med det nekter dem på. 

Anonymkode: 60ca8...bd0

Hm. Såpass. Tror ikke jeg har møtt noen på min vei. Eller, det er en som alltid har de historiene å komme med. Han har jeg lurt litt på. Men ingen nær person så det påvirker meg ikke. 

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Glitter skrev (1 minutt siden):

Hm. Såpass. Tror ikke jeg har møtt noen på min vei. Eller, det er en som alltid har de historiene å komme med. Han har jeg lurt litt på. Men ingen nær person så det påvirker meg ikke. 

Heldig du da. Nei kan ikke ha noe med noen som en ikke vet om snakker sant eller ikke. 

Anonymkode: 60ca8...bd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Heldig du da. Nei kan ikke ha noe med noen som en ikke vet om snakker sant eller ikke. 

Anonymkode: 60ca8...bd0

Høres ut som du har blitt veldig negativt påvirket av det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Glitter skrev (14 minutter siden):

Høres ut som du har blitt veldig negativt påvirket av det. 

Ja den siste relasjonen jeg hadde ble jeg det ja. Men sparer ikke på søppel så vedkommende får spre søppelet sitt til andre :) Livet går videre uten slike heldigvis :)

Anonymkode: 60ca8...bd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja den siste relasjonen jeg hadde ble jeg det ja. Men sparer ikke på søppel så vedkommende får spre søppelet sitt til andre :) Livet går videre uten slike heldigvis :)

Anonymkode: 60ca8...bd0

Det er jo bra det går bra nå da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Glitter skrev (5 minutter siden):

Det er jo bra det går bra nå da. :)

Ja det gjør det :) Vedkommende fikk som fortjent og hehe :)

 

Anonymkode: 60ca8...bd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Ja det gjør det :) Vedkommende fikk som fortjent og hehe :)

 

Anonymkode: 60ca8...bd0

Hehe bra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trinity80
Glitter skrev (14 timer siden):

Hva er egentlig grunnen til at noen blir lystløgnere? 

Kan hende at de ikke fikk validering som barn? At løgner er en form for selvhevdelse? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter
Trinity80 skrev (7 timer siden):

Kan hende at de ikke fikk validering som barn? At løgner er en form for selvhevdelse? 

Ja mulig det er noe slikt? Eller at de ønsker å være en annen enn de er? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...