Gå til innhold

Får du gaver på jobben din?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Kayia skrev (4 minutter siden):

Nå må du nok lese innlegget en gang til. Jeg sa at innlegget ble opprettet av en anonym samtidig som jeg hadde svart deg. Jeg sa ikke at denne anonyme var deg. 

Ellers kan jeg ikke ta ansvar for dine følelser. Om du føler deg krenket også etter at jeg har forklart og beklaget hverken kan eller vil jeg gjøre noe særlig med det.

Jeg har stort sett sluttet å svare anonyme på dol, og denne tråden minner meg på hvorfor. Jeg ber deg om å ikke svare meg i tråder jeg deltar i, så skal jeg forsøke mitt beste på å unngå deg. Slike diskusjoner som dette er ikke særlig ok syns jeg, og jeg har ingen interesse av å være med på dem lenger.

Dette ble mitt siste innlegg i denne tråden.

Unnskyld meg meg dette var litt sånn lol? Jeg svarer i tråder jeg vil svare, om du er der eller ei. Jeg er min egen herre, du bestemmer ikke noe over meg. Dette ble mitt siste innlegg til deg, i denne tråden. 

Anonymkode: aaafb...88c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...