Gå til innhold

Vondt i kroppen?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv

Har dere som sliter psykisk mye vondt i kroppen? Skrev til en venninne en dag at jeg har så mye vondt i kroppen og hun svarte "Det har vi som sliter psykisk". Og når jeg tenker meg om er det jo sant, sliter alltid med vondt plasser i kroppen. Trodde det var overgangsalderen men det er ikke noe som har kommet det siste året, det har jo alltid vært sånn. Og hun og har mye migrene som meg. 

Og sliter med den rarheten min, hun sier og hun føler seg rar. Og jeg leste jo en tråd her om rarhet så da er det ikke bare meg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Glitter

Jeg har ikke spesielt vondt i kroppen. Men kanskje jeg som er uvanlig da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Glitter skrev (6 minutter siden):

Jeg har ikke spesielt vondt i kroppen. Men kanskje jeg som er uvanlig da? 

Vet ikke hva som er vanlig jeg. Eller tar jeg inn andres smerter? Jeg bor jo i et nabolag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Alt er jo energi. 

Men hvordan hjelper det deg når du har vondt i kroppen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Vhanja skrev (5 minutter siden):

Men hvordan hjelper det deg når du har vondt i kroppen?

Det hjelper ikke meg, jeg suger til meg energi som en svamp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv skrev (43 minutter siden):

Har dere som sliter psykisk mye vondt i kroppen? Skrev til en venninne en dag at jeg har så mye vondt i kroppen og hun svarte "Det har vi som sliter psykisk". Og når jeg tenker meg om er det jo sant, sliter alltid med vondt plasser i kroppen. Trodde det var overgangsalderen men det er ikke noe som har kommet det siste året, det har jo alltid vært sånn. Og hun og har mye migrene som meg. 

Og sliter med den rarheten min, hun sier og hun føler seg rar. Og jeg leste jo en tråd her om rarhet så da er det ikke bare meg? 

Jeg har noen vondter her og der, ja. Men har et par somatiske diagnoser som kan forklare det meste. Nå har jeg nettopp klippet grass og kjenner jeg har vondt i musklene, men det er jo fordi jeg har brukt muskler jeg ikke pleier å bruke. I morgen blir jeg kanskje støl, hvem vet. Om noe av dette er knyttet til psykisk sykdom, tror jeg ikke. Men er på alder med deg og i overgangsalderen jeg også. Det har jo også sine plager, selv om jeg ser ut til å slippe billig unna. 

Jeg er mer redd for psykiske symptomer enn fysiske. Heller feile litt fysisk, enn å feile noe psykisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Vendi skrev (Akkurat nå):

Jeg har noen vondter her og der, ja. Men har et par somatiske diagnoser som kan forklare det meste. Nå har jeg nettopp klippet grass og kjenner jeg har vondt i musklene, men det er jo fordi jeg har brukt muskler jeg ikke pleier å bruke. I morgen blir jeg kanskje støl, hvem vet. Om noe av dette er knyttet til psykisk sykdom, tror jeg ikke. Men er på alder med deg og i overgangsalderen jeg også. Det har jo også sine plager, selv om jeg ser ut til å slippe billig unna. 

Jeg er mer redd for psykiske symptomer enn fysiske. Heller feile litt fysisk, enn å feile noe psykisk. 

Ok. Jeg vil ikke ha fysisk vondt i kroppen, psyken ser ikke ut for å bli bedre. Det er rarhet og angst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har ikke vondt i kroppen, nei. Men jeg er tung/utmattet.

Anonymkode: 38123...82c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Er redd fact er i ferd med å avslutte meg, sykepleieren kommer jo så sjeldent. Det er rart, før hadde vi kontakt en gang i uka. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har ikke vondt i kroppen, nei. Men jeg er tung/utmattet.

Anonymkode: 38123...82c

Jeg og er tung og utmattet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ganske mye psykosomatiske symptomer som kommer og går. Akkurat som at man ikke må glemme psyken i vanlige fysiske sykdommer, tror jeg vi heller ikke skal glemme kroppen når det gjelder psykiske lidelser. Alt henger sammen og psykiske lidelser er ikke bare psykiske. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Sokk skrev (3 minutter siden):

Jeg har ganske mye psykosomatiske symptomer som kommer og går. Akkurat som at man ikke må glemme psyken i vanlige fysiske sykdommer, tror jeg vi heller ikke skal glemme kroppen når det gjelder psykiske lidelser. Alt henger sammen og psykiske lidelser er ikke bare psykiske. 

Nei det henger vel sammen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glitter
stjernestøv skrev (13 minutter siden):

Er redd fact er i ferd med å avslutte meg, sykepleieren kommer jo så sjeldent. Det er rart, før hadde vi kontakt en gang i uka. 

Da synes jeg du skal spørre han. Ikke greit å bare fase deg ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Glitter skrev (1 minutt siden):

Da synes jeg du skal spørre han. Ikke greit å bare fase deg ut. 

Ja kan jo det, virker ikke som han bryr seg lenger jo. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du må spørre, ja. 

Anonymkode: 38123...82c

Ja kan spørre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter
stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Ja kan jo det, virker ikke som han bryr seg lenger jo. 

Det er ikke greit av han mener jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Glitter skrev (Akkurat nå):

Det er ikke greit av han mener jeg.

Nei det har vært sånn en stund nå at det går lang tid mellom han kommer. Og ikke har han sagt hvorfor. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter
stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Nei det har vært sånn en stund nå at det går lang tid mellom han kommer. Og ikke har han sagt hvorfor. 

Viktig at du tar deg selv på alvor og spør om ting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...