Gå til innhold

Vondt i kroppen?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Glitter skrev (3 minutter siden):

Viktig at du tar deg selv på alvor og spør om ting. 

Ja kan jo det. En gang skrev jeg at jeg savnet han og da kom han uken etter og etter fjorten dager der igjen, men nå er det lenge siden igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
stjernestøv skrev (57 minutter siden):

Vet ikke hva som er vanlig jeg. Eller tar jeg inn andres smerter? Jeg bor jo i et nabolag. 

Du tar ikke inn andres smerter. Du er i dårlig form og begynner å bli eldre, da er det normalt med kroppslige smerter.

Anonymkode: 75961...f47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
stjernestøv skrev (45 minutter siden):

Nei det har vært sånn en stund nå at det går lang tid mellom han kommer. Og ikke har han sagt hvorfor. 

Hvor ofte kommer han nå da? 

Anonymkode: 11538...97c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (1 time siden):

Alt er jo energi. 

stjernestøv skrev (1 time siden):

Vet ikke hva som er vanlig jeg. Eller tar jeg inn andres smerter? Jeg bor jo i et nabolag. 

stjernestøv skrev (1 time siden):

Det hjelper ikke meg, jeg suger til meg energi som en svamp. 

Ble det så du økte medisinen din? Sånn pleier du nemliig å snakke når du er i ferd med å bli dårlig igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får vondt i kroppen om jeg sitter eller ligger mye i ro. Kroppen min trenger mye bevegelse for å føles bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Du tar ikke inn andres smerter. Du er i dårlig form og begynner å bli eldre, da er det normalt med kroppslige smerter.

Anonymkode: 75961...f47

Ok. Det er jo sant det og. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hvor ofte kommer han nå da? 

Anonymkode: 11538...97c

Nå har han ikke vært her på mange uker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Kayia skrev (12 timer siden):

Ble det så du økte medisinen din? Sånn pleier du nemliig å snakke når du er i ferd med å bli dårlig igjen. 

Økte så vet ikke jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Ekstra skrev (12 timer siden):

Jeg får vondt i kroppen om jeg sitter eller ligger mye i ro. Kroppen min trenger mye bevegelse for å føles bra.

ok kan være det og, sitter mye i ro. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (1 time siden):

Økte så vet ikke jeg. 

Fint å høre🤗 Tenker ellers som Ekstra, jeg blir også øm i kroppen om jeg er for inaktiv, spesielt godt kjenner jeg det i rygg og hofter. Kroppen trenger bevegelse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kayia skrev (24 minutter siden):

Fint å høre🤗 Tenker ellers som Ekstra, jeg blir også øm i kroppen om jeg er for inaktiv, spesielt godt kjenner jeg det i rygg og hofter. Kroppen trenger bevegelse. 

Hvorfor blir du det? Aldri hørt om sånt 

Anonymkode: 3135c...11d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Kayia skrev (1 time siden):

Fint å høre🤗 Tenker ellers som Ekstra, jeg blir også øm i kroppen om jeg er for inaktiv, spesielt godt kjenner jeg det i rygg og hofter. Kroppen trenger bevegelse. 

Ja den gjør nok det, får prøve da å bevege meg mer :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (10 minutter siden):

Ja den gjør nok det, får prøve da å bevege meg mer :) 

Jeg husker at det gjorde deg godt før pandemien, da hadde du oppfølging i form av selskap når du gikk tur. Hva med å prøve det igjen? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
Kayia skrev (20 minutter siden):

Jeg husker at det gjorde deg godt før pandemien, da hadde du oppfølging i form av selskap når du gikk tur. Hva med å prøve det igjen? 😊

Har jo en sykepleier som går tur med meg men hun kommer så sjeldent, kan gå med mannen da :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Har jo en sykepleier som går tur med meg men hun kommer så sjeldent, kan gå med mannen da :) 

Det høres ut som en bra løsning :) Jeg mener også å huske at du fortalte for en tid tilbake at du var med på trening faste dager i uka? Men jeg husker ikke hvorfor du valgte å slutte, fant du bare ut at det ikke var noe for deg likevel eller? Håper det er greit at jeg tar det opp, for det med å trene sammen med andre til en fastsatt tid kan jo være super motivasjon og en veldig fin måte å holde seg aktiv på da :) 

Anonymkode: 93d39...584

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kayia skrev (16 timer siden):

Ble det så du økte medisinen din? Sånn pleier du nemliig å snakke når du er i ferd med å bli dårlig igjen. 

Bare vær sånn du. Ignorering er stygt 

Anonymkode: 3135c...11d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det høres ut som en bra løsning :) Jeg mener også å huske at du fortalte for en tid tilbake at du var med på trening faste dager i uka? Men jeg husker ikke hvorfor du valgte å slutte, fant du bare ut at det ikke var noe for deg likevel eller? Håper det er greit at jeg tar det opp, for det med å trene sammen med andre til en fastsatt tid kan jo være super motivasjon og en veldig fin måte å holde seg aktiv på da :) 

Anonymkode: 93d39...584

Ja jeg kunne jo begynt å trene igjen men det var et tiltak å ha noe fast å gå til, klarte ikke følge det opp og ble jo helt rar av det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
stjernestøv skrev (1 minutt siden):

Ja jeg kunne jo begynt å trene igjen men det var et tiltak å ha noe fast å gå til, klarte ikke følge det opp og ble jo helt rar av det. 

Skjønner. På hvilken måte ble du rar av det egentlig? Om du ønsker si litt om det da. Ellers så kunne du jo begynt veldig forsiktig da? Jeg regner med at de møtes en gang i uka? Du kunne jo kanskje forsøkt å forplikte deg til å gå annen hver uke f.eks? Ikke meningen å mase, jeg bare tenkte det kanskje ville være positivt for deg å ha noe å gå til og møte folk i hverdagen :) Men jeg er åpen for at jeg kan ta feil altså. 

Anonymkode: 93d39...584

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Skjønner. På hvilken måte ble du rar av det egentlig? Om du ønsker si litt om det da. Ellers så kunne du jo begynt veldig forsiktig da? Jeg regner med at de møtes en gang i uka? Du kunne jo kanskje forsøkt å forplikte deg til å gå annen hver uke f.eks? Ikke meningen å mase, jeg bare tenkte det kanskje ville være positivt for deg å ha noe å gå til og møte folk i hverdagen :) Men jeg er åpen for at jeg kan ta feil altså. 

Anonymkode: 93d39...584

Nei rar som i svimmel og rar i hodet, sykepleieren kaller det angst men vet ikke helt om det er det. Vi møttes to ganger i uken for å trene, ja kunne jo hatt det annenhver uke da. Jeg vet ikke :) Har bare vanskelig for å forplikte meg til noe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
stjernestøv skrev (5 minutter siden):

Nei rar som i svimmel og rar i hodet, sykepleieren kaller det angst men vet ikke helt om det er det. Vi møttes to ganger i uken for å trene, ja kunne jo hatt det annenhver uke da. Jeg vet ikke :) Har bare vanskelig for å forplikte meg til noe. 

Åja. Jeg skal ikke si noe om hva det kan være og ikke, men jeg vet i alle fall for meg så kan angst ha veldig mye forskjellige og uventete symptomer. Nå vet jeg ikke hvor lenge du gikk dit men det kan jo være at det blir bedre med tiden? Jeg tenker når du da blir vandt til å gå dit, og også vant med de forskjellige øvelsene og litt bedre kjent med de andre folkene der? Jeg håper du kanskje kan finne noe du interesserer deg for etter hvert, for det kan ha veldig positiv innvirkning på psyken egentlig og livet og sånt :)

Anonymkode: 93d39...584

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...