Gå til innhold

Har alle som trenger psykiater det som behandler på DPS? Eller har noen pasienter som bruker endel medisiner psykolog istedenfor?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ja noen har psykolog. Jeg har aldri opplevd det men vet det er vanlig. Da psykiateren min slutta slutta jeg og, risikoen for å få en psykolog eller sosionom var overhengende pga legemangel og jeg trengte bare medisinsk hjelp, mao lite vits med psykolog eller sosionom  

Anonymkode: 3e14d...2d1

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Ja noen har psykolog. Jeg har aldri opplevd det men vet det er vanlig. Da psykiateren min slutta slutta jeg og, risikoen for å få en psykolog eller sosionom var overhengende pga legemangel og jeg trengte bare medisinsk hjelp, mao lite vits med psykolog eller sosionom  

Anonymkode: 3e14d...2d1

Bruker du bare fastlegen nå?

Anonymkode: a265c...62d

Trinity80

Unnskyld meg, men hva F skal man med sosionom og psykolog hvis man har psykose eller andre alvorlige lidelser? Når man først får tilbud på DPS så er man jo bra dårlig av diverse grunner.

Tror jeg hadde hivd psykologen gjennom vinduet første timen jeg hadde på DPS, jeg var jo ekstrem dårlig. 

AnonymBruker
Trinity80 skrev (7 minutter siden):

Unnskyld meg, men hva F skal man med sosionom og psykolog hvis man har psykose eller andre alvorlige lidelser? Når man først får tilbud på DPS så er man jo bra dårlig av diverse grunner.

Tror jeg hadde hivd psykologen gjennom vinduet første timen jeg hadde på DPS, jeg var jo ekstrem dårlig. 

Det går fint, jeg tar i mot unnskyldningen på vegne av alle. 

Anonymkode: fc406...0e7

Annonse

Trinity80
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det går fint, jeg tar i mot unnskyldningen på vegne av alle. 

Veldig raust av deg🤣🤣 Takk! Men seriøst, enda godt jeg ble møtt av to dyktige psykiatere, ellers hadde jeg vel skrevet dette svaret fra Halden fengsel. 

AnonymBruker
Trinity80 skrev (1 time siden):

Fastlege kan fint skrive ut medisiner de også. Trist å høre om andre som ikke får medisin av fastlegen sin. 

Anonymkode: ae7e0...a0b

Trinity80
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Fastlege kan fint skrive ut medisiner de også. Trist å høre om andre som ikke får medisin av fastlegen sin. 

Problemet er oftest at fastleger ikke kan nok om psykofarma. Hverken de positive effektene eller bivirkninger. Det at de kan skrive ut medikamenter betyr dessverre ikke at de har kunnskap om medikamentene. 

AnonymBruker
Trinity80 skrev (Akkurat nå):

Problemet er oftest at fastleger ikke kan nok om psykofarma. Hverken de positive effektene eller bivirkninger. Det at de kan skrive ut medikamenter betyr dessverre ikke at de har kunnskap om medikamentene. 

Nå om dagen kan man selv Google seg til hvilken medisin som er best og hvilken medisin som f eks ikke gir vektøkning. 

AnonymBruker
Trinity80 skrev (10 minutter siden):

Å joda de kan i det minste mer enn deg 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Å joda de kan i det minste mer enn deg 

Det er ikke så mye å vite. 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...