Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Eva Sofie
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jo så lenge du tenker positive tanker så kommer det positivt ut i livet ditt. Dette henger sammen med grunnholdningen din i livet. Hvorfor tror du det er noe som heter løvetann barn? De som virkelig ikke har hatt grunn til å kjempe klarer dette selv med alt motstand du kan tenke deg, disse har grunnholdningen som viser at dette er mulig.

Anonymkode: 06a8e...05f

Når oppdaterte du kunnskapene dine om løvetannbarn? Det stemmer at en i mange år mente at det hang sammen slik du mener, at løvetannbarna klarte seg tross alle odds, ofte pga. en stor egen vilje og stort pågangsmot.. Senere studier har vist at løvetannbarn har oftest hatt én voksen å støtte seg på, som gjør at en har klart seg tross alle odds. Det kan ha vært en tante, en lærer, en nabo, en voksen i en fritidsaktivitet etc.

Fortsetter under...

AnonymBruker
Eva Sofie skrev (20 minutter siden):

Når oppdaterte du kunnskapene dine om løvetannbarn? Det stemmer at en i mange år mente at det hang sammen slik du mener, at løvetannbarna klarte seg tross alle odds, ofte pga. en stor egen vilje og stort pågangsmot.. Senere studier har vist at løvetannbarn har oftest hatt én voksen å støtte seg på, som gjør at en har klart seg tross alle odds. Det kan ha vært en tante, en lærer, en nabo, en voksen i en fritidsaktivitet etc.

Ja, men det har jo stort sett alle? 

Annonse

Eva Sofie
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

men noen må jo ha en? 

Jeg svarte deg på "...det har jo stort sett alle?" Det betyr at ikke alle vokser opp uten noen voksne og ingen vokser opp uten å ha noen.

Du bruker mye absolutter i språket ditt, alle og ingen, alltid og aldri - kommer du

Nå logger jeg meg av for noen timer. God natt.

AnonymBruker
Eva Sofie skrev (2 minutter siden):

Jeg svarte deg på "...det har jo stort sett alle?" Det betyr at ikke alle vokser opp uten noen voksne og ingen vokser opp uten å ha noen.

Du bruker mye absolutter i språket ditt, alle og ingen, alltid og aldri - kommer du

Nå logger jeg meg av for noen timer. God natt.

Ja, jeg gjør kanskje det. Det er bare sånn jeg er, svart hvitt, ingen mellom ting. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...