Gå til innhold

Har du fått bivirkninger på Imovane?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ukjenten

Har brukt imovane typ annenhver dag i 3-4 år nå, med noe lengre opphold en sjelden gang. Har egentlig aldri reagert noe særlig på den, annen en litt trøtthet og utmattelse på morgenen. Nå de 2 siste månedene, har jeg gått ned i dose, og likevel klarer jeg ikke holde øynene åpne. Sovner jeg rundt 22, våkner jeg som oftest rundt 06-07, men må legge meg igjen rundt 09 og da sover jeg i to-tre timer. Veldig merkelig??

Annonse

Trinity80
cilie skrev (18 minutter siden):

Hvordan merker du feks muskelsvinn opp mot medisinen? 

Har brukt Imovane i ca. 15-ish år nå. Det ble bemerket under undersøkelser på sykehus, jeg tok jevnlig CT på grunn av fysisk sykdom.

Muskelsvinn ble kommentert, og det var sykehuset som nevnte det som bivirkning av regelmessig Imovane-bruk . Men man står litt mellom asken og ilden, og så ønsket jeg å stå i jobb lengst mulig. 

emilie321
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ok. Jeg har ikke prøvd det før, men hvis jeg hadde prøvd det hva er det som ville skjedd hvis jeg prøvde? Hva kjenner jeg først? 

Anonymkode: a7ac2...7f6

Det kan være så forskjellig fra person til person.  Hvis legen har gitt deg de, så er det jo bare til å prøve.  Ikke noe farlig det. Men ta de like før du legger deg, for de virker raskt. 

AnonymBruker
emilie321 skrev (1 minutt siden):

Det kan være så forskjellig fra person til person.  Hvis legen har gitt deg de, så er det jo bare til å prøve.  Ikke noe farlig det. Men ta de like før du legger deg, for de virker raskt. 

Nei jeg har ikke fått av legen. Men hva om du prøver og så ombestemmer du dec etterpå? Sovner du bare selv om du ikke vil da? 

emilie321
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei jeg har ikke fått av legen. Men hva om du prøver og så ombestemmer du dec etterpå? Sovner du bare selv om du ikke vil da? 

Vet virkelig ikke.  De gangene jeg tar imovane er jeg desperat etter å få sove, så hvorfor skulle jeg  ombestemme meg?

AnonymBruker
emilie321 skrev (2 minutter siden):

Vet virkelig ikke.  De gangene jeg tar imovane er jeg desperat etter å få sove, så hvorfor skulle jeg  ombestemme meg?

Jeg vet ikke. Bare tenkte om hvis du gjorde det så om det gikk eller ikke gikk. 

Annonse

AnonymBruker
Trinity80 skrev (11 minutter siden):

Hvorfor stiller du så mange merkelige spørsmål?

Er det merkelig å spørre om hvordan imovane virker hvis de ikke er som deg fast bruker? Det er ikke alle som har lang erfaring med sovemedisiner….

Trinity80
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Er det merkelig å spørre om hvordan imovane virker hvis de ikke er som deg fast bruker? Det er ikke alle som har lang erfaring med sovemedisiner….

Nå spør du ikke om Imovane, men stiller merkelige personlige spørsmål. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...