Gå til innhold

Hvilken behandling finnes det for overspising?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvilken behandling finnes det for overspising? Finnes der forskjellige behandlingsformer eller fremgangsmåter for å slutte å overspise og få ett normalt og sunt forhold til mat? Hva er deres erfaring? Finnes det noen her inne som har fått behandling for overspising i det hele tatt? Så vidt jeg har fått med meg i media så er der dårlig tilbud til de pasientene som sliter med overspising og ikke så lett å få hjelp?

Anonymkode: c30df...fd3

Fortsetter under...

AnonymBruker
Glitter skrev (29 minutter siden):

Har du prøvd å kontakte ROS? 

Ja, jeg har brukt chatten litt og fått gode råd der og linker til artikler. Jeg vet at det også er mulig å få digitale samtaler (over teams tror jeg?) så jeg har vurdert det også, jeg må bare manne meg opp litt siden jeg synes det er skummelt. Jeg bor uheldigvis ikke i noen av de byene de har fysiske kontor så det må da bli digitalt.

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

De bryr seg vel ikke?

Anonymkode: 10367...66d

Hvem bryr seg ikke? Behandlerne/poliklinikkene? Det tror jeg nok at de gjør, men jeg inntrykk av at det ikke finnes like mye kunnskap rundt overspiningslidelse som de andre spiseforstyrrelsene da? Og at det kanskje ikke blir tatt like alvorlig? Men jeg tror nok de bryr seg da?

Anonymkode: c30df...fd3

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...