AnonymBruker Skrevet 11. mai Del Skrevet 11. mai Jeg er overvektig og sliter med overspising og har kanskje ett forvridd syn på mat? Uansett, nå er målet mitt å sette opp matplan med sunn og nok mat for å unngå overspising. Er der noen der som kan hjelpe med det? Jeg tenker spise maks 3 måltider hver dag og ikke noe mellommåltid da jeg tenker det vil passe meg best. Jeg ønsker også å fokusere på holde nårværende vekt selv om jeg er overvektig bare for å klare å unngå overspise så kan jeg heller begynne å fokusere på å gå ned i vekt senere når jeg har fått kontroll på overspisingen? Tror det er lurest? Her er det jeg tenker per nå, hva tenker dere om denne planen? Frokost: Egg i en eller annen form. Enten stekt egg, eggerøre eller omelett inkludert en del grønnsaker som salat, agurk, mais, paprika og tomat. Kanskje en skive til eventuelt ikke. Middag: Kjøtt eller bønner/linser som f.eks kyllningfilet eller karbonadedeig. Kanskje mest fokus på en type salat med mye grønnsaker og litt dressing? Også litt pasta. Kvelds: Enten havremelsgrøt med ett egg i eller en type cottage cheese eller yoghurt med granola og bær. Anonymkode: 605bc...9a7 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/482334-kan-noen-hjelpe-meg-%C3%A5-sette-opp-matplan-med-sunn-mat-for-%C3%A5-unng%C3%A5-overspising/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.