Gå til innhold

Er det rart å gå rundt i nabolaget man bor i og håpe på å møte på tidligere behandler?

Anbefalte innlegg

Glitter
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Fikk du en privat tilnærming til han? Jeg tror fordi det var en mann ville dette vært meget grenseoverskridende. Men en kvinne kunne det gått, jeg har vært mye med min behandler privat. 

Anonymkode: 496ec...d1b

Den ble personlig. Han hadde personlig tilnærming til meg. 

Fortsetter under...

• Svar 71
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AnonymBruker

59

• Glitter

9

• Kayia

4

Mest aktive i denne tråden

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Herregud så sur skal være over tid. Du har forandret deg i svært negativ stil. Før var du faktisk grei, nå er du skikkelig sur . 

Jeg gjør akkurat det jeg sier i tråden her, jeg behandler deg ulikt andre, basert på min erfaring med deg. 

AnonymBruker
Kayia skrev (5 minutter siden):

Jeg gjør akkurat det jeg sier i tråden her, jeg behandler deg ulikt andre, basert på min erfaring med deg. 

Hvorfor gjør du det? Jeg har da aldri vært frekk med deg eller gjort deg noe slemt. Faktisk har jeg aldri sagt noe stygt til deg,aldri. 

AnonymBruker
Kayia skrev (15 minutter siden):

Jeg vet ikke hvilke erfaring du snakker om. Eneste jeg har krangla med er trinity over tid. Deg har jeg ikke snakka med siden 2023 sånn til infomering. Da snakka vi om noe helt annet enn dette. 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Fikk du en privat tilnærming til han? Jeg tror fordi det var en mann ville dette vært meget grenseoverskridende. Men en kvinne kunne det gått, jeg har vært mye med min behandler privat. 

Du har vært mye med din behandler privat? 

Anonymkode: 00830...104

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Du har vært mye med din behandler privat? 

Ja. Jeg har ofte vært siste pasient så vi fikk et vennskap,ja. 

Annonse

AnonymBruker
Kayia skrev (2 timer siden):

Som psykisk frisk syns jeg dette høres ut som avhengighet, kanskje en slags kjærlighetssorg.

Det er ikke så rart å forstå at man blir opptatt av eller tiltrukket av behandleren sin i og med at vedkommende ser, lytter, forstår og ikke minst bekrefter pasientene sine, men jeg syns det er rart at dere ikke skjønner at dette er jobben til vedkommende og noe vedkommende gjør relativt likt til alle pasientene sine fordi h*n oppriktig ønsker bedring for alle. 

Synes du virkelig at det er såpass ille at du tenker jeg er avhengig? Jeg tenker jo ikke på behandler veldig ofte eller går turer bare i håp om å møte han igjen? Det hadde vert verre hvis det faktisk var slik tenker jeg.

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg synes det er lenge å gå to uker imellom når jeg kjenner meg så dårlig som det jeg gjør nå. Men tør ikke å spørre om hyppigere time.

Leit du ikke tørr spørre. Hva er du redd for? Det verste du får er ett nei, men da har du i alle fall forsøkt.

Glitter skrev (6 timer siden):

Synes ikke det er så rart egentlig. Jeg har blitt svært knyttet til to behandlere og han første var jeg nesten besatt av. Vår relasjon gikk for langt da, men. Det var hans ansvar ser jeg i ettertid. 

Kan jeg spørre på hvilken måte relasjonen deres gikk for langt?

Anonymkode: b65c4...3b2

Glitter
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Synes du virkelig at det er såpass ille at du tenker jeg er avhengig? Jeg tenker jo ikke på behandler veldig ofte eller går turer bare i håp om å møte han igjen? Det hadde vert verre hvis det faktisk var slik tenker jeg.

Leit du ikke tørr spørre. Hva er du redd for? Det verste du får er ett nei, men da har du i alle fall forsøkt.

Kan jeg spørre på hvilken måte relasjonen deres gikk for langt?

Har fortalt om det noen ganger før på DOL. Den bare ble vennskapelig hvor han sa ting som at jeg var mer enn en pasient, spurte meg om jeg ville blitt forelsket i han og slikt. Begynte å gå rykter på sykehuset og tilslutt satte ledelsen ned foten.

Endret av Glitter
AnonymBruker
Glitter skrev (6 minutter siden):

Har fortalt om det noen ganger før på DOL. Den bare ble vennskapelig hvor han sa ting som at jeg var mer enn en pasient, spurte meg om jeg ville blitt forelsket i han og slikt. Begynte å gå rykter på sykehuset og tilslutt satte ledelsen ned foten.

Var du forelsket i han? 

Annonse

AnonymBruker
Glitter skrev (29 minutter siden):

Åja, det hørtes ganske uprofesjonelt av han å si. Hva mente han egentlig at du var mer enn pasient for han?

Glitter
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Var han på din alder?

20 år eldre. 

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Åja, det hørtes ganske uprofesjonelt av han å si. Hva mente han egentlig at du var mer enn pasient for han?

Vet ikke helt. Tror han ble glad i meg. 

AnonymBruker
Glitter skrev (Akkurat nå):

20 år eldre. 

Vet ikke helt. Tror han ble glad i meg. 

Jeg forstår. Jeg tror ikke det er sånn veldig uvanlig at behandlere blir glad i sine pasienter eller får positive følelser overfor de, men de burde jo klare å holde seg profesjonelle da og ikke si det til pasienten syntes jeg? Var han din behandler lenge forresten?

Glitter
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg forstår. Jeg tror ikke det er sånn veldig uvanlig at behandlere blir glad i sine pasienter eller får positive følelser overfor de, men de burde jo klare å holde seg profesjonelle da og ikke si det til pasienten syntes jeg? Var han din behandler lenge forresten?

7,5 måned. Det var på en akuttpost. 

AnonymBruker
Glitter skrev (Akkurat nå):

7,5 måned. Det var på en akuttpost. 

Ok, var du innlagt der alle disse månedene eller ble han også din behandler etter at du var skrevet ut?

Glitter
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ok, var du innlagt der alle disse månedene eller ble han også din behandler etter at du var skrevet ut?

Han fortsatte en stund etter. Så sa ledelsen stopp. Jeg ble veldig avhengig og tok mye kontakt. 

Endret av Glitter
AnonymBruker
Glitter skrev (16 minutter siden):

Han fortsatte en stund etter. Så sa ledelsen stopp. Jeg ble veldig avhengig og tok mye kontakt. 

Så vondt at du ble utsatt for dette. Slik skal det ikke være.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...