Gå til innhold

Hva synes du er det vanskeligste med å være innlagt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet (endret)

Hva synes du er det vanskeligste med å være innlagt? Nevn gjerne både akuttpost og DPS om du har vert innlagt begge steder. 

For meg er det på akuttpost: å bli begrenset som og ikke få lov å gå ut alene og når man vil og måtte ha med følge, å få fastvakt og ikke få gå på do og dusje uten å bli sett på også de ustabile pasientene som kan f.eks utagere eller hyle og skrike i lengre tid. Og på DPS: å måtte dele bad med en annen pasient og at de alltid presser en veldig mye til å delta på alle aktivitetene selv når jeg føler at det blir for mye.

Anonymkode: 26b8e...a73

Endret av Admin
Rettet fra vanligste til vanskeligste etter ønske fra TS

Fortsetter under...

Eva Sofie

Jeg takler veldig dårlig at dørene er låst, selv om det var nødvendig.

På de få åpne avdelingene jeg har vært på har jeg fungert godt. På lukkede avdelinger synker funksjonsnivået umiddelbart. Det hjelper godt når jeg etter mange år forstår hvorfor. At det er en reaksjon på omgivelsene og ikke meg.

Det vanskeligste for meg er å ha mange personer rundt meg samtidig og urolige eller hissige pasienter. Sist jeg var på brukerstyrt var den midlertidig slått sammen med en annen brukerstyrt avdeling for psykose og var det for mange pasienter og noen var urolige og sinte og da dro jeg fort hjem. Trigget traumene ganske mye. 

Annonse

• Admin endret tittelen til Hva synes du er det vanskeligste med å være innlagt?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...