Gå til innhold

Hvor lang tid etter seponering av Zyprexa blir matlysten normalisert?

Anbefalte innlegg

Glitter
Skrevet (endret)

Jeg trapper av Zyprexa samtidig som jeg trapper opp Latuda. 

Er på 5 mg Zyprexa nå, vet ikke med Latuda, kanskje 37 mg? 

I kveld tar jeg siste Zyprexa som da virker gjennom morgendagen. Vil jeg allerede på tirsdag kjenne at matlysten normaliseres? Eller vil det bli hardt i starten da jeg siste to måneder har spist alt for mye (8 kg opp). At selv når den medisinøkte matlysten gir seg så må jeg jobbe for å bryte to måneders vane kanskje?

Endret av Glitter

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det vil gå noen flere dager, selv om hungeren pga medisinen gir seg. Du har blitt vant til å spise mer mat, slik at kroppen også har vent seg til det. Om du klarer å spise som "normalt" som før Zyprexa så burde det gå greit. Men det kommer ikke til å gå over av seg selv om du spiser like mye som når du gikk på zyprexa

Anonymkode: 363c7...124

Glitter
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det vil gå noen flere dager, selv om hungeren pga medisinen gir seg. Du har blitt vant til å spise mer mat, slik at kroppen også har vent seg til det. Om du klarer å spise som "normalt" som før Zyprexa så burde det gå greit. Men det kommer ikke til å gå over av seg selv om du spiser like mye som når du gikk på zyprexa

Anonymkode: 363c7...124

Nei du har vel dessverre rett i det. Hadde håpet det bare skulle slå seg av av seg selv. Må nok skru på viljestyrken min. Den har ikke vært sterk siste to måneder. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...