Glitter Skrevet 12. mai 2024 Skrevet 12. mai 2024 (endret) Jeg trapper av Zyprexa samtidig som jeg trapper opp Latuda. Er på 5 mg Zyprexa nå, vet ikke med Latuda, kanskje 37 mg? I kveld tar jeg siste Zyprexa som da virker gjennom morgendagen. Vil jeg allerede på tirsdag kjenne at matlysten normaliseres? Eller vil det bli hardt i starten da jeg siste to måneder har spist alt for mye (8 kg opp). At selv når den medisinøkte matlysten gir seg så må jeg jobbe for å bryte to måneders vane kanskje? Endret 12. mai 2024 av Glitter 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 Skrevet 12. mai 2024 Det vil gå noen flere dager, selv om hungeren pga medisinen gir seg. Du har blitt vant til å spise mer mat, slik at kroppen også har vent seg til det. Om du klarer å spise som "normalt" som før Zyprexa så burde det gå greit. Men det kommer ikke til å gå over av seg selv om du spiser like mye som når du gikk på zyprexa Anonymkode: 363c7...124 0 Siter
Glitter Skrevet 12. mai 2024 Forfatter Skrevet 12. mai 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det vil gå noen flere dager, selv om hungeren pga medisinen gir seg. Du har blitt vant til å spise mer mat, slik at kroppen også har vent seg til det. Om du klarer å spise som "normalt" som før Zyprexa så burde det gå greit. Men det kommer ikke til å gå over av seg selv om du spiser like mye som når du gikk på zyprexa Anonymkode: 363c7...124 Nei du har vel dessverre rett i det. Hadde håpet det bare skulle slå seg av av seg selv. Må nok skru på viljestyrken min. Den har ikke vært sterk siste to måneder. 0 Siter
Glitter Skrevet 12. mai 2024 Forfatter Skrevet 12. mai 2024 Everybody skrev (45 minutter siden): Den kommer til å gå over ganske raskt. Ok. Så bra. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.