Gå til innhold

Hva er din erfaring med støttekontakt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hva er din erfaring med støttekontakt? Hvor ofte møter du din støttekontakt og hva bruker dere å gjøre på? 

Jeg spør fordi jeg nå står på venteliste til å få støttekontakt. Jeg er veldig innadvendt og har asperger og det er derfor vanskelig for meg å få venner. Jeg har derfor takket ja til tilbud om støttekontakt selv om jeg tidligere har vært negativ til det og sagt nei fordi jeg føler at det blir litt feil med det jeg ser på som ett "betalt vennskap" som en jo får når en har en støttekontakt. Men jeg har nå altså ombestemt meg da siden jeg heller vil ha en "betalt venn" enn ingen i det hele tatt.

Anonymkode: ecf1a...b5d

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hva er din erfaring med støttekontakt? Hvor ofte møter du din støttekontakt og hva bruker dere å gjøre på? 

Jeg spør fordi jeg nå står på venteliste til å få støttekontakt. Jeg er veldig innadvendt og har asperger og det er derfor vanskelig for meg å få venner. Jeg har derfor takket ja til tilbud om støttekontakt selv om jeg tidligere har vært negativ til det og sagt nei fordi jeg føler at det blir litt feil med det jeg ser på som ett "betalt vennskap" som en jo får når en har en støttekontakt. Men jeg har nå altså ombestemt meg da siden jeg heller vil ha en "betalt venn" enn ingen i det hele tatt.

Anonymkode: ecf1a...b5d

Jeg har vært støttekontakt selv, men det var for en ungdom på 12-13 år. Vi gjorde aktiviteter hun synes var kjekke; som å bake, dra til stranda, gå tur, kino,  shoppe osv. Bra at du er åpen for å bli kjent med et nytt menneske. Det blir nok bra skal du se!

Anonymkode: d32fe...519

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...