Gå til innhold

Noen her som har erfaring med Tankevirus appen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Noen her som har erfaring med Tankevirus appen? Hva synes du er negativt og positivt med den?

Har akkurat lastet den ned, men førsteinntrykket mitt av den er i alle fall bra da...

Anonymkode: dc3af...f62

At den er lærerik😉

Anonymkode: 28ae5...903

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

At den er lærerik😉

Anonymkode: 28ae5...903

Så bra. Er det sånn at man kommer til å fullføre den til slutt og ikke kan bruke den lengre? Eller er den mer 'evigvarende' slik at man kan bruke den når man har bruk for den?

Annonse

AnonymBruker
Glitter skrev (22 timer siden):

Hva er hensikten med appen? 

Det er jeg litt usikker på om jeg klarer forklare på en god måte siden jeg ikke har brukt appen så mye, men det går vel mye på dette med å være  bevisst på egne tanker og endre negative tanker osv? Tror jeg da. Her er nettsiden til appen der det står litt mer om du er interessert: https://tankevirus.no/app/

emilie321 skrev (22 timer siden):

Har ikke appen, men har gått kurset. Et veldig positivt kurs.

Var ikke klar over at der er ett kurs også. Hvordan fikk du plass og hvem holdt kurset? Er det helspersonell?

psykedeliker skrev (22 timer siden):

Har ikke appen, men det er et interessant begrep og konsept.

Hva er grunnen til at du ikke har appen når du syntes det er ett interessant konsept da?

emilie321
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er jeg litt usikker på om jeg klarer forklare på en god måte siden jeg ikke har brukt appen så mye, men det går vel mye på dette med å være  bevisst på egne tanker og endre negative tanker osv? Tror jeg da. Her er nettsiden til appen der det står litt mer om du er interessert: https://tankevirus.no/app/

Var ikke klar over at der er ett kurs også. Hvordan fikk du plass og hvem holdt kurset? Er det helspersonell?

Hva er grunnen til at du ikke har appen når du syntes det er ett interessant konsept da?

Ja, det begynte opprinnelig med kurs. Et sted her jeg bor og som jeg er mye på, holdt kurset og fikk plass der pga at jeg går der ofte. Det var helsepersonell som holdt kurset og nei, jeg er ikke helsepersonell.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...