Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Vendi

Stille og rolig aleine hjemme med mannen min første del av dagen. Skal ikke til byen for å se tog og liv og røre, men kommer nok til å ha på TVn for se hvordan nasjonaldagen arter seg rundt i det ganske land. På kvelden får vi gjester og skal grille på verandaen 🥰

AnonymBruker
Vendi skrev (Akkurat nå):

Stille og rolig aleine hjemme med mannen min første del av dagen. Skal ikke til byen for å se tog og liv og røre, men kommer nok til å ha på TVn for se hvordan nasjonaldagen arter seg rundt i det ganske land. På kvelden får vi gjester og skal grille på verandaen 🥰

Skal du ikke på tivoli? 

Anonymkode: d25be...960

AnonymBruker
Vendi skrev (2 minutter siden):

Vi dro alltid på tivoliet i byen på 17.mai da ungene var små, men nå synes jeg ikke det er så fryktelig spennende akkurat 

Hvor mange penger gir du fra deg på 17 mai til dine barn?

Annonse

Gjest Vendi
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvor mange penger gir du fra deg på 17 mai til dine barn?

De er etablerte nå og har sine egne penger ;) Men gir likevel en slump nå og da når de trenger det eller når det passer seg sånn :)

Endret av Vendi
AnonymBruker
Vendi skrev (14 minutter siden):

Hehe, det hadde tatt seg ut.. 😆 Ikke det at voksne ikke kan dra på tivoli og f.eks kjøre radiostyrte biler, men det passer ikke i vår situasjon. 

Jeg skal på tivoli. Bruker masse penger på lodd, det er det gøyeste jeg vet. Engang vant jeg melkesjokolade med 100 stk i. 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg skal sitte hjemme alene, som resten av årets 492 dager.

Anonymkode: 633e8...1ea

Ønsker du egentlig å finne på noe med venner og familie? (Regner med det). Har du noen å spørre om du kan henge?

Anonymkode: 0381f...6f4

Annonse

AnonymBruker
Martine skrev (15 minutter siden):

Jeg skal på overnattingstur alene i marka fra torsdag til lørdag. Har aldri vært glad i 17 mai så har som tradisjon å stikke til skogs den dagen. Det er meldt knallvær i år så gleder meg :) 

Så kult!!

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ønsker du egentlig å finne på noe med venner og familie? (Regner med det). Har du noen å spørre om du kan henge?

Har ingen venner og nesten ingen familie.

Anonymkode: 633e8...1ea

AnonymBruker

Jeg skal hjem en tur til min far og det blir nok til at vi går en fjelltur sammen på ett av fjellene i nabolaget. Ingen i familien vår har vært ute å gått i tog eller vært på 17. mai feiringen i etterkant på mange år nå. 

Anonymkode: 72aba...5e8

emilie321
Vhanja skrev (2 minutter siden):

Jeg er invitert til champagnelunsj hos ei venninne så jeg kommer til å være der noen timer. De skal etterpå ned til byen og se på folketoget og da drar jeg hjem. Orker ikke så store folkemasser, blir så sliten av det. 

Jeg orker heller ikke store folkemasser, så derfor blir formiddagen mest sannsynlig foran TVen der jeg er på besøk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...