umakenverdt Skrevet 14. mai Del Skrevet 14. mai Jeg har rotet mye til den siste tiden, gått på flere nederlag og i liten grad klart å komme meg videre. Har vært i behandling flere ganger tidligere, men er en stund siden nå. Er diagnostisert med asperger men vet ikke om det er rett. Har toppet seg de siste dagene og har vært borte fra jobben og klarer ikke ta til meg så mye informasjon, selv om det også oppleves som om det er jeg som sperrer for å få det til. Alt det er jeg som gir opp og kryper sammen uten egentlig grunn. Eller vet ikke helt opp ned på ting nå. Jeg har i dag vurdert om jeg skal bestille en time hos en psykolog i Oslo som har time på kort varsel. Det er dyrt, men hvis det kan hjelpe er det verdt det. Men kanskje det bare er dumt slik situasjon er nå, orker ikke helt ta innover meg informasjon som står på nettsider, men ser blant annet at Psykologvirke har timer tilgjengelig allerede i morgen/torsdag. Vet ikke om det er teit å tenke slik. Er det noen som har erfaring med slike timer med behandler man ikke kjenner når alt har toppet seg? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/482514-sperre/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.