Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg vet ikke helt jeg. Hva tenker du å kjøpe da? Jeg har aldri bestilt derfra selv, men har sett på tiktok og youtube ting som andre har kjøpt og det virker som det meste av det er ganske dårlig kvalitet? Men hva kan man liksom forvente når det er så billig? Ellers har jeg også sett en del som har fått noe helt annet enn det de bestilte. F.eks noen som bestilte ett teppe til gulvet også var det kanskje 10x10 cm lite 😂

Anonymkode: 1a9dc...607

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg vet ikke helt jeg. Hva tenker du å kjøpe da? Jeg har aldri bestilt derfra selv, men har sett på tiktok og youtube ting som andre har kjøpt og det virker som det meste av det er ganske dårlig kvalitet? Men hva kan man liksom forvente når det er så billig? Ellers har jeg også sett en del som har fått noe helt annet enn det de bestilte. F.eks noen som bestilte ett teppe til gulvet også var det kanskje 10x10 cm lite 😂

Ja det har jeg hørt om. Hvor kommer varene fra? Tenkte å kjøpe strikker, hårbøyle, klemmer, kanskje noe leker? Det er jo en jungel av ting. 

Anonymkode: a44f5...5a1

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja det har jeg hørt om. Hvor kommer varene fra? Tenkte å kjøpe strikker, hårbøyle, klemmer, kanskje noe leker? Det er jo en jungel av ting. 

Anonymkode: a44f5...5a1

Det er jeg ikke sikker på, har ikke satt meg så nøye inn i det siden jeg aldri har tenkt til å kjøpe noe derfra. Men jeg vil nok tro at det meste er produsert i Kina og er ganske uetisk?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...