Gå til innhold

Er det i realiteten urealistisk å få barn når jeg har en psykosediagnose?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er det i realiteten urealistisk å få barn når jeg har en psykosediagnose? Selv om en er godt medisinert, ikke har hatt sykdomsperioder på mange år og har en frisk partner?

Jeg skulle gjerne spurt mine nærmeste behandlere og annet helsepersonell som har fulgt meg tettest om hva de mener om min konkrete situasjon for å få ett svar som var basert på bare meg, min sykdomshistorikk og hva som anbefales for akkurat meg. Men dessverre så ble det aldri til at jeg fikk spurt ettersom jeg ikke så på det som aktuelt på det tidspunktet jeg hadde kontakt med de å få barn da jeg selv følte meg for syk. Så jeg har dessverre per i dag ikke noe kontakt med helsepersonellet som virkelig kjenner meg og kjenner min sak og meg personlig. Både fastlegen og min kommunale behandler er ganske så nye for meg begge to. Så skulle jeg spurt dem om hva de tenkte om jeg burde få barn eller ikke så ville de nok gitt meg ett mer generelt svar og ikke personlig i og med at de knapt kjenner meg?

Hva tenker dere?

Anonymkode: 890e8...14f

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...