Gå til innhold

Legevakta har ikke ringt meg tilbake i kveld :(

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Fuck legevakta. Ringte for flere timer siden om noe jeg sliter psykisk med, joda dem skulle ringe meg tilbake om en time, men nå er det 3 timer siden. Men føler meg bedre da i forbindelse med det psykiske. Men sykt irriterende når dem ikke holder avtaler. 

Anonymkode: 21af9...b99

Fortsetter under...

AnonymBruker

Du har nok dessverre måttet bli nedprioritert. Kan ha kommet inn hard skadde folk eller andre helt akutte livstruende saker som har måttet gå foran deg som har gjort at du har havnet bakover i køen. Men skjønner jo at det oppleves som kjipt å vente, men du kan jo forsøke ringe opp igjen nå da og bare purre på? 

Anonymkode: 8558d...e89

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Du har nok dessverre måttet bli nedprioritert. Kan ha kommet inn hard skadde folk eller andre helt akutte livstruende saker som har måttet gå foran deg som har gjort at du har havnet bakover i køen. Men skjønner jo at det oppleves som kjipt å vente, men du kan jo forsøke ringe opp igjen nå da og bare purre på? 

Anonymkode: 8558d...e89

Ja men gidder ikke det når det går bedre med meg nå. Men hadde ringt opp igjen hvis ikke jeg ble bedre.

Anonymkode: 21af9...b99

AnonymBruker

H or du føler seg bedre etter tre timer er der en klar indikator på at legevakten har prioritert rett da de satt deg bakerst i køen. De har forstått på presentasjonen av ditt problem at dette hverken er akutt eller alvorlig  

Anonymkode: 47f71...e75

AnonymBruker

Unnskyld meg, men legevakten er ment for ting som er så akutte at det ikke kan vente til fastlegekontoret åpner neste dag. Legevakten rennes daglig ned av hardt skadde med alvorlige sykdommer og skader, da vil naturligvis en med forbigående psykisk smerte havne bakerst i køen.

Anonymkode: fc1a2...8cb

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...