Gå til innhold

Jeg er forelsket i fastlegen min

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Sukk jeg har verdens beste og kjekkeste fastlege. Vi er i tillegg like gamle og han er mørk og trent. Vi har og veldig god kjemi og kan tøyse og prate om alt. Når han er nær meg så får jeg kriblinger i magen min. Er hos han hver måned for samtale. Så når jeg har vært hos han så er jeg i strålende humør. Har lyst å forføre han men tør jo ikke det ;) Vil ikke skifte fastlege heller fordi han tar mine sykdommer og plager seriøst og er flink lege. Andre som er forelsket i legen eller behandleren sin her? 

Anonymkode: f1b10...c92

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/482540-jeg-er-forelsket-i-fastlegen-min/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Å være direkte forelsket i legen sin tror jeg ikke er så kjempe vanlig. Men betatt er nok vanligere. Helt ærlig ble jeg litt betatt av min nyeste fastlege bare basert på utseende da jeg så bilde av han på google før jeg møtte han. Men jeg kan meddele at betattheten tok en rask slutt da jeg faktisk møtte han første gang. Han så ut som Einstein på håret (type kom rett fra senga og til kontoret hår som sto til alle kanter) og han hadde en merkelig personlighet. Men ellers så er han en grei nok fastlege da.

Anonymkode: cddf4...4be

Det er jo ikke så rart, TS, hvis han er så fantastisk som du beskriver. Du får finne ut hvor forstyrrende det blir for deg, om det kommer i veien for helsen eller behandlingen. I så fall får du bytte. Men det høres jo ut som det fungerer ganske bra mellom dere, så lenge du kan motstå fristelsen til å forsøke å forføre ham 😉

Jeg er veldig glad for at både fastlege og psykiater ikke er «min type» å bli fysisk tiltrukket av, og det hjelper meg til å ikke havne i denne situasjonen her - de blir fagpersoner og ikke potensielle sexpartnere, takk og pris.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...