Gå til innhold

Er det vanlig at personal på akuttposten sier ting som at nå er det lenge siden du var her og kjekt og se deg igjen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er det vanlig at personal på akuttposten sier ting som at nå er det lenge siden du var her og kjekt og se deg igjen? For jeg føler ofte at det kansje er litt rart? Førstnevnte setning kan jeg jo forstå menes positivit siden de tenker at pasienten har klart seg bra siden de ikke har hatt behov for innleggelse da. Men kjekt å se deg igjen føler jeg blir litt rart å si for det er jo absolutt ikke kjekt å bli innlagt på akuttposten igjen? 

Anonymkode: d6ab9...fe3

Fortsetter under...

Glitter
Skrevet (endret)

Det har jeg hørt før når det har vært lenge siden innleggelse. I går møtte jeg ei fra akuttposten og da strøk hun meg på armen. Jeg var sammen med ansatt på psykoseposten så hun sa ikke så mye da. Men jeg synes det var hyggelig at hun "så" meg og viste det ved å stryke på armen. Hun har vært i teamet mitt på akuttpsykiatrisk i mange år, så vi har jo en viss relasjon. 

Endret av Glitter

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...