Gå til innhold

Utestengt fra kvinneguiden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Når man blir utestengt fra kvinneguiden og ikke får noe svar på hvorfor? Skjønner ikke hva som er greia. Flere? 

Anonymkode: 66873...638

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Everybody skrev (29 minutter siden):

Hvorfor tror du?

Aner ikke. Har vært hyggelig og svart i tråder på en positiv måte. Så aner ikke i det hele tatt. 

Anonymkode: 66873...638

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Når man blir utestengt fra kvinneguiden og ikke får noe svar på hvorfor? Skjønner ikke hva som er greia. Flere? 

Anonymkode: 66873...638

Hvorda klarer du å spørre hvis du er utestengt? 

Anonymkode: cc135...982

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir det spurt om her med jevne mellomrom, så foreslår du gjør et søk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg ble utestengt permanent fra Kvinneguiden for en stund siden fordi jeg skrev for mye om mine selvmordstanker og selvmordsforsøk, og de mente at jeg brukte forumet på en usunn måte og at jeg kunne forverre min egen tilstand ved å bruke det på den måten som jeg gjorde. Det bryter med reglene der inne ettersom det ikke er lov å skrive om verken selvmordstanker eller egne selvmordsforsøk. Jeg sendte e-post og fikk ett godt begrunnet svar på hvorfor jeg var utestengt så rart at du ikke får det samme?

Anonymkode: b8635...99d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg ble utestengt permanent fra Kvinneguiden for en stund siden fordi jeg skrev for mye om mine selvmordstanker og selvmordsforsøk, og de mente at jeg brukte forumet på en usunn måte og at jeg kunne forverre min egen tilstand ved å bruke det på den måten som jeg gjorde. Det bryter med reglene der inne ettersom det ikke er lov å skrive om verken selvmordstanker eller egne selvmordsforsøk. Jeg sendte e-post og fikk ett godt begrunnet svar på hvorfor jeg var utestengt så rart at du ikke får det samme?

Anonymkode: b8635...99d

Jeg har også sendt en e post og etterlyst hva som er årsaken, men ikke fått noe svar. Ikke har jeg vært ufin mot andre, og har støttet og heiet på andre i kommentarfeltet. ikke er jeg psykisk syk heller og har opprettet noe sånt. 

Anonymkode: 66873...638

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg har også sendt en e post og etterlyst hva som er årsaken, men ikke fått noe svar. Ikke har jeg vært ufin mot andre, og har støttet og heiet på andre i kommentarfeltet. ikke er jeg psykisk syk heller og har opprettet noe sånt. 

Anonymkode: 66873...638

Har du ikke fått svar på hvorfor eller bare ikke svar på e-posten i det hele tatt? Om du absolutt ikke har noe anelse om hva du kan ha skrevet feil som har fått deg utestengt så kan det kanskje være en feil da? Forsøk å lese igjennom reglene på nytt og se om du kan kjenne deg igjen i noe der kanskje?

Anonymkode: b8635...99d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snusmumeriken96
AnonymBruker skrev (På 15.5.2024 den 0.57):

Når man blir utestengt fra kvinneguiden og ikke får noe svar på hvorfor? Skjønner ikke hva som er greia. Flere? 

Anonymkode: 66873...638

Mee to. Prøvde å lage andre brukere, men det fungerer ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

At folk orker å henge på det kjerringforumet der 🤣🤣

Anonymkode: 0c7f9...180

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 16.5.2024 den 6.31):

Har du ikke fått svar på hvorfor eller bare ikke svar på e-posten i det hele tatt? Om du absolutt ikke har noe anelse om hva du kan ha skrevet feil som har fått deg utestengt så kan det kanskje være en feil da? Forsøk å lese igjennom reglene på nytt og se om du kan kjenne deg igjen i noe der kanskje?

Anonymkode: b8635...99d

Ikke fått svar nei. Og jeg har deltatt i tråder der jeg har forsvart trådstarter og skrevet at det er ugreit å være så kjip mot trådstarter. Fy sørn så mange der inne som skriver dritt. Burde val ha utestengt halvparten av brukerne da, når jeg ble utestengt. 
 

Anonymkode: 66873...638

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

At folk orker å henge på det kjerringforumet der 🤣🤣

Anonymkode: 0c7f9...180

Sant. Men er mer folk der og raskere å få svar. 
Men enig med deg, det er ikke hyggelig der, så kanskje like greit å ikke være der 

Anonymkode: 66873...638

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ikke fått svar nei. Og jeg har deltatt i tråder der jeg har forsvart trådstarter og skrevet at det er ugreit å være så kjip mot trådstarter. Fy sørn så mange der inne som skriver dritt. Burde val ha utestengt halvparten av brukerne da, når jeg ble utestengt. 
 

Anonymkode: 66873...638

Det var jo rart. Er det lenge siden du sendte e-post da? Om det er slik du sier så må det jo nesten bare være en feil at du er utestengt vil jeg tro?

Anonymkode: b8635...99d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

erik123
AnonymBruker skrev (På 15.5.2024 den 0.57):

Når man blir utestengt fra kvinneguiden og ikke får noe svar på hvorfor? Skjønner ikke hva som er greia. Flere? 

Anonymkode: 66873...638

Jeg er utestengt uten å få en forklaring. Skjønner ikke hvorfor. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Sant. Men er mer folk der og raskere å få svar. 
Men enig med deg, det er ikke hyggelig der, så kanskje like greit å ikke være der 

Anonymkode: 66873...638

Diskutopia er bedre.

Anonymkode: ff00b...ad7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du blir ikke utestengt fra kvinneguiden uten videre. Du må bryte reglene ved gjentatte anledninger for å bli utestengt.

Men hvis du slenger dritt, gir doseanbefalinger, er konkret rundt selvmord, eller andre regelbrudd, ja, da blir du utestengt. Men da er det ikke så mye å klage over. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

erik123
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Sant. Men er mer folk der og raskere å få svar. 
Men enig med deg, det er ikke hyggelig der, så kanskje like greit å ikke være der 

Anonymkode: 66873...638

Så er det hyggelige folk der. Det teller mye. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Der blir man ute stengt for ingenting.

Anonymkode: 23638...f28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ISW skrev (13 timer siden):

Du blir ikke utestengt fra kvinneguiden uten videre. Du må bryte reglene ved gjentatte anledninger for å bli utestengt.

Men hvis du slenger dritt, gir doseanbefalinger, er konkret rundt selvmord, eller andre regelbrudd, ja, da blir du utestengt. Men da er det ikke så mye å klage over. 

Syns det samme kunne praktiseres på dol også, istedenfor den der evinnelige slettingen og såkalte «ryddigen» i tråder. Ikke rart at det blir stad mer utrivelig på dol når utestengte brukere fra andre fora får raljere som de vil her inne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kvinneguiden's moderatorer er latterlige. Der blir en utestengt bare en rapporterer deg én gang. Mange av brukerne der inne har som hobby å rapportere. En kan ikke ha teorier om mye, da dette blir tatt for spekulasjoner. En kan ikke nevne fakta, da dette blir sett på som nedsettende eller latterliggjøring.

Det handler også om at moderatorene der seiler under falskt flagg. Moderatorene har sine yndlinger og fiender. Noen brukere er vernet og andre er svartelistet. Hele moderatorsystemet er pill råttent. Når de selv diskuterer så bruker de annet bruker navn enn moderator nicket. Noe som lett fører at de kan få et horn i siden til deg hvis du ikke er enig i det de skriver og da skal det fint lite til å bli kasta ut. 

Anonymkode: 1ae97...889

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...