Musikk Skrevet 21. august Skrevet 21. august (endret) AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det var et tynt grunnlag til å utvise for alltid. Savner du det? Anonymkode: 3967e...b51 Jeg var ny sikkert lettere med utkastelse med meg😔savner ikke KG. Endret 21. august av Musikk 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. august Skrevet 21. august Musikk skrev (12 minutter siden): Jeg var ny sikkert lettere med utkastelse med meg😔savner ikke KG. Jeg skjønner. Bra du ikke savner det da 😊 Anonymkode: 3967e...b51 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. august Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (På 18.5.2024 den 13.32): Kvinneguiden's moderatorer er latterlige. Der blir en utestengt bare en rapporterer deg én gang. Mange av brukerne der inne har som hobby å rapportere. En kan ikke ha teorier om mye, da dette blir tatt for spekulasjoner. En kan ikke nevne fakta, da dette blir sett på som nedsettende eller latterliggjøring. Det handler også om at moderatorene der seiler under falskt flagg. Moderatorene har sine yndlinger og fiender. Noen brukere er vernet og andre er svartelistet. Hele moderatorsystemet er pill råttent. Når de selv diskuterer så bruker de annet bruker navn enn moderator nicket. Noe som lett fører at de kan få et horn i siden til deg hvis du ikke er enig i det de skriver og da skal det fint lite til å bli kasta ut. Anonymkode: 1ae97...889 Det som er skummelt er at de ser mailen vår med fullt navn. De snoker i vårt lkv. Hvem er admin på KG forressten? Det kan være vår nabo. De stalker jo Anonymkode: f0045...361 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. august Skrevet 22. august Dorthe skrev (På 18.5.2024 den 13.59): Jeg trodde moderatorene her inne er de samme som på Kvinneguiden? Da blir jeg sikkert snart kastet ut her også 🤭 Anonymkode: f0045...361 0 Siter
Musikk Skrevet 22. august Skrevet 22. august (endret) AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Da blir jeg sikkert snart kastet ut her også 🤭 Anonymkode: f0045...361 Ja, samme folka her som på KG🤭har lest dette et sted. Endret 22. august av Musikk 0 Siter
Musikk Skrevet 22. august Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Da blir jeg sikkert snart kastet ut her også 🤭 Anonymkode: f0045...361 Jeg ble kastet ut fra KG for bare en liten diskusjon. 3 utestengelser her inne. 0 Siter
Admin Skrevet 23. august Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det som er skummelt er at de ser mailen vår med fullt navn. De snoker i vårt lkv. Hvem er admin på KG forressten? Det kan være vår nabo. De stalker jo Anonymkode: f0045...361 All personinformasjon ligger i en egen seksjon med ekstra innlogging hvor alt logges. Likt som i f.eks helsevesenet skal vi ha særdeles grunn for å kunne sjekke disse og ved sjekk blir dette logget i systemet som ikke en gang jeg har tilgang til. Jeg kan derfor ikke gå inn og sjekke personinnformasjon uten gyldig grunn. 1 Siter
Vhanja Skrevet 23. august Skrevet 23. august Musikk skrev (7 timer siden): Jeg ble kastet ut fra KG for bare en liten diskusjon. 3 utestengelser her inne. Utestengelsene dine her inne er forståelige, da. 1 Siter
Musikk Skrevet 23. august Skrevet 23. august Vhanja skrev (41 minutter siden): Utestengelsene dine her inne er forståelige, da. Ja, det er jeg enig med🙂 0 Siter
erik123 Skrevet onsdag kl 18:24 Skrevet onsdag kl 18:24 Jeg ble også kastet ut. De tåler ingenting der. 1 Siter
Musikk Skrevet onsdag kl 21:10 Skrevet onsdag kl 21:10 (endret) erik123 skrev (2 timer siden): Jeg ble også kastet ut. De tåler ingenting der. Du og på livstid? de folka tåler ingen ting. En dame som styrer dette forum samt KG. Har lest dette et sted. Endret onsdag kl 21:15 av Musikk 0 Siter
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 22:34 Skrevet onsdag kl 22:34 erik123 skrev (4 timer siden): Jeg ble også kastet ut. De tåler ingenting der. Jeg ble også kastet ut🤣 og kan være enig i at de tåler ingenting der. Jeg hadde i grunnen gjort ingenting galt annet enn spre litt humor.Ikke sagt noe stygt til noen. Hadde vært der siden 2003. Syns det er helt greit jeg. Har de lyst til å bli et sterilt og kjedelig forum så får de værsågod ha det sånn. Anonymkode: b80a6...296 0 Siter
Musikk Skrevet i går, 00:02 Skrevet i går, 00:02 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg ble også kastet ut🤣 og kan være enig i at de tåler ingenting der. Jeg hadde i grunnen gjort ingenting galt annet enn spre litt humor.Ikke sagt noe stygt til noen. Hadde vært der siden 2003. Syns det er helt greit jeg. Har de lyst til å bli et sterilt og kjedelig forum så får de værsågod ha det sånn. Anonymkode: b80a6...296 Humor tåler de ikke på KG😉ikke her på forum heller🤭jeg ble utestengt her i noen dager pga litt humor. Humoren min var ikke humor i følge folka her. Jeg driver ikke med humor mer. Endret i går, 00:07 av Musikk 0 Siter
Vhanja Skrevet i går, 04:42 Skrevet i går, 04:42 Musikk skrev (4 timer siden): Humor tåler de ikke på KG😉ikke her på forum heller🤭jeg ble utestengt her i noen dager pga litt humor. Humoren min var ikke humor i følge folka her. Jeg driver ikke med humor mer. Det du kaller humor er bare vanlig trolling. Det er bare støy på forumet så synes et par dagers utestengelse er passe når man driver med slikt. 3 Siter
AnonymBruker Skrevet i går, 05:10 Skrevet i går, 05:10 Musikk skrev (5 timer siden): Humor tåler de ikke på KG😉ikke her på forum heller🤭jeg ble utestengt her i noen dager pga litt humor. Humoren min var ikke humor i følge folka her. Jeg driver ikke med humor mer. Ja greit nok, men veldig kjedelig. Jeg fant en gang er amerikansk forum hvor det var 80% humor. Vanvittig gøy sted. Synd det ble nedlagt. Det er sånt sted jeg ønsker egentlig, sosialt og gøy. Anonymkode: b80a6...296 0 Siter
Ikkeanonymnok Skrevet i går, 05:49 Skrevet i går, 05:49 Vhanja skrev (1 time siden): Det du kaller humor er bare vanlig trolling. Det er bare støy på forumet så synes et par dagers utestengelse er passe når man driver med slikt. Et par dager er kanskje ikke nok når problemet ser ut til å gjenta seg. Men vi får tross alt ta de korte pausene vi får. 0 Siter
Musikk Skrevet i går, 13:05 Skrevet i går, 13:05 Ikkeanonymnok skrev (7 timer siden): Et par dager er kanskje ikke nok når problemet ser ut til å gjenta seg. Men vi får tross alt ta de korte pausene vi får. Har jeg troller nå i det siste? synes du er utrolig frekk. 0 Siter
Musikk Skrevet i går, 13:07 Skrevet i går, 13:07 Vhanja skrev (8 timer siden): Det du kaller humor er bare vanlig trolling. Det er bare støy på forumet så synes et par dagers utestengelse er passe når man driver med slikt. Jeg holder ikke på med trolling og humor mer. 0 Siter
Musikk Skrevet i går, 13:09 Skrevet i går, 13:09 (endret) AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ja greit nok, men veldig kjedelig. Jeg fant en gang er amerikansk forum hvor det var 80% humor. Vanvittig gøy sted. Synd det ble nedlagt. Det er sånt sted jeg ønsker egentlig, sosialt og gøy. Anonymkode: b80a6...296 Humorhjørnet der kan du lage litt humor vis du vil. Humor politiet ser deg🤣 Endret i går, 13:14 av Musikk 0 Siter
Ikkeanonymnok Skrevet i går, 17:19 Skrevet i går, 17:19 Musikk skrev (4 timer siden): Har jeg troller nå i det siste? synes du er utrolig frekk. Jeg ytret en generell mening om «straffenivået» på trolling her inne som svar på vhanjas kommentar. 1. At du føler deg truffet kan ikke jeg lastes for. 2. At du synes jeg er frekk lever jeg helt fint med. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.