AnonymBruker Skrevet 15. mai Del Skrevet 15. mai Glitter skrev (Akkurat nå): Prøv å pust med magen. Du skrev til henne at det ikke var akutt gjorde du ikke? Da tenkte hun vel at det ikke var det. Du kan spørre om hun har time tidligere. Jo, jeg skrev at det ikke var akutt, men jeg mente jo ikke at det ikke hastet å snakke med henne. Det jeg mente med at det ikke var akutt var at jeg ikke ønsket å ringe 113 liksom. Siden hun skrev det på slutten av meldingen at hvis det var akutt måtte jeg ringe 113. Kanskje hun misforsto meg da? Men hun har også nå avlyst timen min om 2 uker siden jeg fikk time neste uke. Er ikke det bare enda ett tegn til meg om at hun ikke tar meg på alvor da? Anonymkode: 33127...56e 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/482559-selvmordstankene-mine-har-kommet-tilbake-sterke-helt-uventet-uprovosert-uten-grunn-og-med-ett-smell-hva-gj%C3%B8r-jeg-videre-n%C3%A5/page/2/#findComment-4282046 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai Del Skrevet 15. mai Som Glitter skriver så skrev du at det ikke var akutt. Hva står det i kriseplanen din? Anonymkode: 1a0c1...b4c 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/482559-selvmordstankene-mine-har-kommet-tilbake-sterke-helt-uventet-uprovosert-uten-grunn-og-med-ett-smell-hva-gj%C3%B8r-jeg-videre-n%C3%A5/page/2/#findComment-4282047 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai Del Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Som Glitter skriver så skrev du at det ikke var akutt. Hva står det i kriseplanen din? Anonymkode: 1a0c1...b4c Jo, jeg skrev at det ikke var akutt, men jeg mente jo ikke at det ikke hastet å snakke med henne. Det jeg mente med at det ikke var akutt var at jeg ikke ønsket å ringe 113 liksom. Siden hun skrev det på slutten av meldingen at hvis det var akutt måtte jeg ringe 113. Kanskje hun misforsto meg da? Men hun har også nå avlyst timen min om 2 uker siden jeg fikk time neste uke. Er ikke det bare enda ett tegn til meg om at hun ikke tar meg på alvor da? I kriseplanen har jeg ting som å avlede meg selv med hobbyer, lydbok, serier og tv og gå tur og slike vanlige og dagligdagse ting men jeg føler at det ikke hjelper godt nok og det skrev jeg til behandler i ste også men hun valgte å ignorere det og ikke svare på det? Er ikke det litt rart at hun bare ignorerte det? Anonymkode: 33127...56e 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/482559-selvmordstankene-mine-har-kommet-tilbake-sterke-helt-uventet-uprovosert-uten-grunn-og-med-ett-smell-hva-gj%C3%B8r-jeg-videre-n%C3%A5/page/2/#findComment-4282048 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitter Skrevet 15. mai Del Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jo, jeg skrev at det ikke var akutt, men jeg mente jo ikke at det ikke hastet å snakke med henne. Det jeg mente med at det ikke var akutt var at jeg ikke ønsket å ringe 113 liksom. Siden hun skrev det på slutten av meldingen at hvis det var akutt måtte jeg ringe 113. Kanskje hun misforsto meg da? Men hun har også nå avlyst timen min om 2 uker siden jeg fikk time neste uke. Er ikke det bare enda ett tegn til meg om at hun ikke tar meg på alvor da? Anonymkode: 33127...56e Kanskje hun har misforstått. Angående avlysning av time om to uker så kan du jo bare spørre om time litt tettere framover. Det kan du spørre om når du har fysisk time. Skjønner du har det vanskelig med masse følelser i sving. Så prøver bare å tenke rasjonelt for deg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/482559-selvmordstankene-mine-har-kommet-tilbake-sterke-helt-uventet-uprovosert-uten-grunn-og-med-ett-smell-hva-gj%C3%B8r-jeg-videre-n%C3%A5/page/2/#findComment-4282051 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai Del Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jo, jeg skrev at det ikke var akutt, men jeg mente jo ikke at det ikke hastet å snakke med henne. Det jeg mente med at det ikke var akutt var at jeg ikke ønsket å ringe 113 liksom. Siden hun skrev det på slutten av meldingen at hvis det var akutt måtte jeg ringe 113. Kanskje hun misforsto meg da? Men hun har også nå avlyst timen min om 2 uker siden jeg fikk time neste uke. Er ikke det bare enda ett tegn til meg om at hun ikke tar meg på alvor da? Anonymkode: 33127...56e Kan du be henne ringe deg? Så du får forklart deg? Anonymkode: 1a0c1...b4c 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/482559-selvmordstankene-mine-har-kommet-tilbake-sterke-helt-uventet-uprovosert-uten-grunn-og-med-ett-smell-hva-gj%C3%B8r-jeg-videre-n%C3%A5/page/2/#findComment-4282052 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai Del Skrevet 15. mai Glitter skrev (Akkurat nå): Kanskje hun har misforstått. Angående avlysning av time om to uker så kan du jo bare spørre om time litt tettere framover. Det kan du spørre om når du har fysisk time. Skjønner du har det vanskelig med masse følelser i sving. Så prøver bare å tenke rasjonelt for deg. Ja, kanskje? Det er vanskelig ja. Trodde ikke jeg kom til å ta det så tungt heller at jeg opplever det som at hun ikke tar meg så alvorlig. Takk for at du forsøker å hjelpe. Jeg setter virkelig pris på det. Det gjelder jo å tenke rasjonelt ja, men jeg merker at det ble visst veldig vanskelig for meg å tenke rasjonelt nå siden jeg tok det såpass tungt egentlig... Tenker at hun ikke bryr seg om at jeg tar selvmord nå og slike ting, jeg vet jo at det er irrasjonelle tanker det da og jeg tar selvfølgelig ikke livet mitt på bakgrunn av det men det er likevel slike tanker jeg har nå og shit det er vanskelig å overbevise seg om at det jo ikke stemmer. Nesten litt sykt at det er mulig å tenke på den måten men... Og til deg også som svarer Anonym som svarte meg for litt siden, takk for hjelpen du også. Anonymkode: 33127...56e 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/482559-selvmordstankene-mine-har-kommet-tilbake-sterke-helt-uventet-uprovosert-uten-grunn-og-med-ett-smell-hva-gj%C3%B8r-jeg-videre-n%C3%A5/page/2/#findComment-4282054 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai Del Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kan du be henne ringe deg? Så du får forklart deg? Anonymkode: 1a0c1...b4c Kanskje? Jeg er bare veldig dårlig på å formulere meg muntlig og til vanskeligere temaet er å snakke om til vanskeligere er det for meg å formulere gode setninger og klare å forklare meg på en god måte så jeg foretrekker jo egentlig å sende sms fremfor å ringe for da får jeg god tid på meg til å både lese igjennom smsen og å fomulere ett svar. Men jeg kan kanskje sende henne en sms til i morgen tidlig da og spør om hun kanskje misforsto meg siden hun ikke satt opp time tidligere og også avlyste den opprinlige timen om 2 uker? Anonymkode: 33127...56e 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/482559-selvmordstankene-mine-har-kommet-tilbake-sterke-helt-uventet-uprovosert-uten-grunn-og-med-ett-smell-hva-gj%C3%B8r-jeg-videre-n%C3%A5/page/2/#findComment-4282056 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai Del Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kanskje? Jeg er bare veldig dårlig på å formulere meg muntlig og til vanskeligere temaet er å snakke om til vanskeligere er det for meg å formulere gode setninger og klare å forklare meg på en god måte så jeg foretrekker jo egentlig å sende sms fremfor å ringe for da får jeg god tid på meg til å både lese igjennom smsen og å fomulere ett svar. Men jeg kan kanskje sende henne en sms til i morgen tidlig da og spør om hun kanskje misforsto meg siden hun ikke satt opp time tidligere og også avlyste den opprinlige timen om 2 uker? Anonymkode: 33127...56e Ja, det kan du gjøre! Anonymkode: 1a0c1...b4c 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/482559-selvmordstankene-mine-har-kommet-tilbake-sterke-helt-uventet-uprovosert-uten-grunn-og-med-ett-smell-hva-gj%C3%B8r-jeg-videre-n%C3%A5/page/2/#findComment-4282058 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai Del Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, det kan du gjøre! Anonymkode: 1a0c1...b4c Det er ikke frekt å spørre henne om det? Om hun ikke tok meg på alvor? Jeg fikk tanker om det nå skjønner du at det kanskje er frekt å spørre? Anonymkode: 33127...56e 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/482559-selvmordstankene-mine-har-kommet-tilbake-sterke-helt-uventet-uprovosert-uten-grunn-og-med-ett-smell-hva-gj%C3%B8r-jeg-videre-n%C3%A5/page/2/#findComment-4282059 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai Del Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kanskje? Jeg er bare veldig dårlig på å formulere meg muntlig og til vanskeligere temaet er å snakke om til vanskeligere er det for meg å formulere gode setninger og klare å forklare meg på en god måte så jeg foretrekker jo egentlig å sende sms fremfor å ringe for da får jeg god tid på meg til å både lese igjennom smsen og å fomulere ett svar. Men jeg kan kanskje sende henne en sms til i morgen tidlig da og spør om hun kanskje misforsto meg siden hun ikke satt opp time tidligere og også avlyste den opprinlige timen om 2 uker? Anonymkode: 33127...56e Så leit at du har det så vondt nå. Føler virkelig med deg! Anonymkode: 1a0c1...b4c 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/482559-selvmordstankene-mine-har-kommet-tilbake-sterke-helt-uventet-uprovosert-uten-grunn-og-med-ett-smell-hva-gj%C3%B8r-jeg-videre-n%C3%A5/page/2/#findComment-4282060 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai Del Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er ikke frekt å spørre henne om det? Om hun ikke tok meg på alvor? Jeg fikk tanker om det nå skjønner du at det kanskje er frekt å spørre? Anonymkode: 33127...56e Nei, det er ikke frekt! Skjønner at du føler at du trenger deg på, men det gjør du ikke. Anonymkode: 1a0c1...b4c 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/482559-selvmordstankene-mine-har-kommet-tilbake-sterke-helt-uventet-uprovosert-uten-grunn-og-med-ett-smell-hva-gj%C3%B8r-jeg-videre-n%C3%A5/page/2/#findComment-4282061 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitter Skrevet 15. mai Del Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja, kanskje? Det er vanskelig ja. Trodde ikke jeg kom til å ta det så tungt heller at jeg opplever det som at hun ikke tar meg så alvorlig. Takk for at du forsøker å hjelpe. Jeg setter virkelig pris på det. Det gjelder jo å tenke rasjonelt ja, men jeg merker at det ble visst veldig vanskelig for meg å tenke rasjonelt nå siden jeg tok det såpass tungt egentlig... Tenker at hun ikke bryr seg om at jeg tar selvmord nå og slike ting, jeg vet jo at det er irrasjonelle tanker det da og jeg tar selvfølgelig ikke livet mitt på bakgrunn av det men det er likevel slike tanker jeg har nå og shit det er vanskelig å overbevise seg om at det jo ikke stemmer. Nesten litt sykt at det er mulig å tenke på den måten men... Og til deg også som svarer Anonym som svarte meg for litt siden, takk for hjelpen du også. Anonymkode: 33127...56e Ja kan forstå at du tenker i de baner, men jeg kan forsikre deg om at en behandler ønsker å unngå selvmord hos sine pasienter. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/482559-selvmordstankene-mine-har-kommet-tilbake-sterke-helt-uventet-uprovosert-uten-grunn-og-med-ett-smell-hva-gj%C3%B8r-jeg-videre-n%C3%A5/page/2/#findComment-4282062 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai Del Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så leit at du har det så vondt nå. Føler virkelig med deg! Anonymkode: 1a0c1...b4c Takk for det. AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, det er ikke frekt! Skjønner at du føler at du trenger deg på, men det gjør du ikke. Anonymkode: 1a0c1...b4c Ja, det er det jeg føler. Men skal få sendt henne en sms i morgen der jeg spør om hun kanskje misforsto siden jeg ikke fikk time før da. Kan jeg skrive til behandler på sms i morgen: "Hei, jeg ville bare spørre om du kanskje misforsto meg i går siden jeg ikke fikk time tidligere eller hadde du bare ikke mulighet og ledig tid før fredagen?" Blir det en grei formulering? Jeg er veldig redd for å fremstå som en vanskelig eller kverulerende pasient eller lignende så. Glitter skrev (Akkurat nå): Ja kan forstå at du tenker i de baner, men jeg kan forsikre deg om at en behandler ønsker å unngå selvmord hos sine pasienter. Ja, det tenker jeg jo også, egentlig. Og jeg skjønner jo egentlig, innerst inne at det å tenke at man bare kan ta selvmord fordi behandler ikke tar en på alvor eller bryr seg om at jeg dør er en klar overdrivelse. Men det dessverre sånn hjernen min ofte fungerer i krise-situasjoner der jeg er stresset og har det psykisk vondt dessverre. Kan jeg skrive til behandler på sms i morgen: "Hei, jeg ville bare spørre om du kanskje misforsto meg i går siden jeg ikke fikk time tidligere eller hadde du bare ikke mulighet og ledig tid før fredagen?" Blir det en grei formulering? Jeg er veldig redd for å fremstå som en vanskelig eller kverulerende pasient eller lignende så. Anonymkode: 33127...56e 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/482559-selvmordstankene-mine-har-kommet-tilbake-sterke-helt-uventet-uprovosert-uten-grunn-og-med-ett-smell-hva-gj%C3%B8r-jeg-videre-n%C3%A5/page/2/#findComment-4282064 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitter Skrevet 15. mai Del Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Takk for det. Ja, det er det jeg føler. Men skal få sendt henne en sms i morgen der jeg spør om hun kanskje misforsto siden jeg ikke fikk time før da. Kan jeg skrive til behandler på sms i morgen: "Hei, jeg ville bare spørre om du kanskje misforsto meg i går siden jeg ikke fikk time tidligere eller hadde du bare ikke mulighet og ledig tid før fredagen?" Blir det en grei formulering? Jeg er veldig redd for å fremstå som en vanskelig eller kverulerende pasient eller lignende så. Ja, det tenker jeg jo også, egentlig. Og jeg skjønner jo egentlig, innerst inne at det å tenke at man bare kan ta selvmord fordi behandler ikke tar en på alvor eller bryr seg om at jeg dør er en klar overdrivelse. Men det dessverre sånn hjernen min ofte fungerer i krise-situasjoner der jeg er stresset og har det psykisk vondt dessverre. Kan jeg skrive til behandler på sms i morgen: "Hei, jeg ville bare spørre om du kanskje misforsto meg i går siden jeg ikke fikk time tidligere eller hadde du bare ikke mulighet og ledig tid før fredagen?" Blir det en grei formulering? Jeg er veldig redd for å fremstå som en vanskelig eller kverulerende pasient eller lignende så. Anonymkode: 33127...56e Jeg ville egentlig bare sagt noe om at "Hei, har du mulighet til å gi meg en time tidligere i uken? Mtp hvordan jeg har det føles det lenge til fredag". 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/482559-selvmordstankene-mine-har-kommet-tilbake-sterke-helt-uventet-uprovosert-uten-grunn-og-med-ett-smell-hva-gj%C3%B8r-jeg-videre-n%C3%A5/page/2/#findComment-4282071 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai Del Skrevet 15. mai Glitter skrev (1 minutt siden): Jeg ville egentlig bare sagt noe om at "Hei, har du mulighet til å gi meg en time tidligere i uken? Mtp hvordan jeg har det føles det lenge til fredag". Hva er grunnen til at du ikke ville spurt henne om hun misforsto da? Anonymkode: 33127...56e 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/482559-selvmordstankene-mine-har-kommet-tilbake-sterke-helt-uventet-uprovosert-uten-grunn-og-med-ett-smell-hva-gj%C3%B8r-jeg-videre-n%C3%A5/page/2/#findComment-4282072 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitter Skrevet 15. mai Del Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva er grunnen til at du ikke ville spurt henne om hun misforsto da? Anonymkode: 33127...56e Det blir så unnvikende og "sorry at jeg tar plass" synes jeg. Men det er meg da. Hvis du vil formulere det sånn så gjør du det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/482559-selvmordstankene-mine-har-kommet-tilbake-sterke-helt-uventet-uprovosert-uten-grunn-og-med-ett-smell-hva-gj%C3%B8r-jeg-videre-n%C3%A5/page/2/#findComment-4282073 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai Del Skrevet 15. mai Glitter skrev (2 minutter siden): Det blir så unnvikende og "sorry at jeg tar plass" synes jeg. Men det er meg da. Hvis du vil formulere det sånn så gjør du det. Ja, jeg ser den. Jeg får tenke litt på det. Men jeg har en problemstilling til og det er om jeg burde være ærlig med min NAV veileder om mine selvmordstanker som jeg har nå? For jeg måtte sende henne sms nå med spørsmål om å møtes før eller avlyse møtet vårt siden det krasjer med timen med min behandler som jeg jo føler jeg MÅ på. Jeg laget en egen tråd om det da, men spør her også likevel...Håper det er ok. Jeg har ikke fått noe svar enda på smsen da men om veileder spør hva som er galt eller lignende burde jeg være helt ærlig og si at jeg har selvmordstanker da? I og med at hun har vært min vilder så lenge og også søkte ufør for meg så vet hun vel det aller meste om min psyke og psykiske lidelser så jeg vil tro at fastlegen nevnte min problematikk med selvmordstanker og selvmordsforsøk til henne tidligere sannsynligvis? Men det er jeg ikke helt sikker på altså. Men JEG har i alle fall aldri vært åpen og sagt det til min veileder før da a jeg har selvmorstanker og forsøk. Jeg lurer mest på om det kanskje vil bli for voldsomt om jeg åpner meg opp til veileder og sier at jeg har selvmordstanker? Spesielt siden hun ikke er helsepersonell og kanskje ikke vet helt hvordan takle det på en god måte da? Anonymkode: 33127...56e 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/482559-selvmordstankene-mine-har-kommet-tilbake-sterke-helt-uventet-uprovosert-uten-grunn-og-med-ett-smell-hva-gj%C3%B8r-jeg-videre-n%C3%A5/page/2/#findComment-4282075 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitter Skrevet 15. mai Del Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, jeg ser den. Jeg får tenke litt på det. Men jeg har en problemstilling til og det er om jeg burde være ærlig med min NAV veileder om mine selvmordstanker som jeg har nå? For jeg måtte sende henne sms nå med spørsmål om å møtes før eller avlyse møtet vårt siden det krasjer med timen med min behandler som jeg jo føler jeg MÅ på. Jeg laget en egen tråd om det da, men spør her også likevel...Håper det er ok. Jeg har ikke fått noe svar enda på smsen da men om veileder spør hva som er galt eller lignende burde jeg være helt ærlig og si at jeg har selvmordstanker da? I og med at hun har vært min vilder så lenge og også søkte ufør for meg så vet hun vel det aller meste om min psyke og psykiske lidelser så jeg vil tro at fastlegen nevnte min problematikk med selvmordstanker og selvmordsforsøk til henne tidligere sannsynligvis? Men det er jeg ikke helt sikker på altså. Men JEG har i alle fall aldri vært åpen og sagt det til min veileder før da a jeg har selvmorstanker og forsøk. Jeg lurer mest på om det kanskje vil bli for voldsomt om jeg åpner meg opp til veileder og sier at jeg har selvmordstanker? Spesielt siden hun ikke er helsepersonell og kanskje ikke vet helt hvordan takle det på en god måte da? Anonymkode: 33127...56e Hvis hun spør deg mener jeg at du kan si det. Men si også da at du får oppfølging. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/482559-selvmordstankene-mine-har-kommet-tilbake-sterke-helt-uventet-uprovosert-uten-grunn-og-med-ett-smell-hva-gj%C3%B8r-jeg-videre-n%C3%A5/page/2/#findComment-4282076 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai Del Skrevet 15. mai Glitter skrev (1 minutt siden): Hvis hun spør deg mener jeg at du kan si det. Men si også da at du får oppfølging. Ja. Type noe sånt som: "Jeg har selvmordstanker og slikt men det går greit da for jeg får jo oppfølging fra fastlegen og behandler"? Bar helt kort og ærlig og rett frem? Det er sikkert fint å inkludere det med at jeg får oppfølging for da slipper hun i det minste å bekymre seg og føle at hun må ta kontakt med hjelpeapparatet på mine vegne og alt det der? Haha, uff. Jeg er så sykt usikker på meg selv at jeg må stadig spørre om ting er innafor og greit og skrive og alt det der. Er så redd for å si noe feil og/eller bli misforstått. Hadde jeg ikke kunne gjemt meg her inne under "Anonym bruker" så hadde jeg nok aldri turt å opprette en eneste tråd og be om hjelp her inne... Anonymkode: 33127...56e 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/482559-selvmordstankene-mine-har-kommet-tilbake-sterke-helt-uventet-uprovosert-uten-grunn-og-med-ett-smell-hva-gj%C3%B8r-jeg-videre-n%C3%A5/page/2/#findComment-4282077 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitter Skrevet 15. mai Del Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja. Type noe sånt som: "Jeg har selvmordstanker og slikt men det går greit da for jeg får jo oppfølging fra fastlegen og behandler"? Bar helt kort og ærlig og rett frem? Det er sikkert fint å inkludere det med at jeg får oppfølging for da slipper hun i det minste å bekymre seg og føle at hun må ta kontakt med hjelpeapparatet på mine vegne og alt det der? Haha, uff. Jeg er så sykt usikker på meg selv at jeg må stadig spørre om ting er innafor og greit og skrive og alt det der. Er så redd for å si noe feil og/eller bli misforstått. Hadde jeg ikke kunne gjemt meg her inne under "Anonym bruker" så hadde jeg nok aldri turt å opprette en eneste tråd og be om hjelp her inne... Anonymkode: 33127...56e Du kan skrive det ja. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/482559-selvmordstankene-mine-har-kommet-tilbake-sterke-helt-uventet-uprovosert-uten-grunn-og-med-ett-smell-hva-gj%C3%B8r-jeg-videre-n%C3%A5/page/2/#findComment-4282078 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.