AnonymBruker Skrevet 15. mai Del Skrevet 15. mai Glitter skrev (Akkurat nå): Du kan skrive det ja. Oki, da satser jeg på å skrive det til henne, men bare om hun spør så klart. Ellers tusen takk for all hjelp og svar her inne. Det har hjulpet meg mye å kunne stille spørsmål og få svar her inne! Jeg hadde nok slitt mye mer med disse selvmordstankene nå hadde jeg ikke hatt forumet her og støtte meg på men heller måttet sitte helt alene med selvmordstanker og negativitet og det at jeg følte at behandler ikke tok meg på alvor. Anonymkode: 33127...56e 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/482559-selvmordstankene-mine-har-kommet-tilbake-sterke-helt-uventet-uprovosert-uten-grunn-og-med-ett-smell-hva-gj%C3%B8r-jeg-videre-n%C3%A5/page/3/#findComment-4282079 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitter Skrevet 15. mai Del Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Oki, da satser jeg på å skrive det til henne, men bare om hun spør så klart. Ellers tusen takk for all hjelp og svar her inne. Det har hjulpet meg mye å kunne stille spørsmål og få svar her inne! Jeg hadde nok slitt mye mer med disse selvmordstankene nå hadde jeg ikke hatt forumet her og støtte meg på men heller måttet sitte helt alene med selvmordstanker og negativitet og det at jeg følte at behandler ikke tok meg på alvor. Anonymkode: 33127...56e Bra det hjelper deg å skrive og spørre. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/482559-selvmordstankene-mine-har-kommet-tilbake-sterke-helt-uventet-uprovosert-uten-grunn-og-med-ett-smell-hva-gj%C3%B8r-jeg-videre-n%C3%A5/page/3/#findComment-4282080 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai Del Skrevet 15. mai Glitter skrev (1 minutt siden): Bra det hjelper deg å skrive og spørre. Ja Jeg er evig takknemlig for Doktornline forumet og for en mulighet til å kunne diskutere åpent om tema som selvmordstanker. Før var jeg medlem på Kvinneguiden og kunne opprette lignende tråder som dette der inne. Men det endte selvfølgelig med at jeg ble permanent utestengt derfra til slutt siden jeg ikke helt forsto hvor grensen gikk og i hvilken grad det var lov å diskutere selvmordstanker og selvmordsforsøk og ikke. Men det er sikkert like greit, for svarene man får her inne innen psykiatri og psykisk helse er utrolig mye bedre og nyttige enn på Kvinneguiden. Her inne viser folk stort sett stor forståelse og kunnskap og innsikt og gir veldig gode og hjelpsomme svar. Mens på Kvinneguiden kan man dessverre møte på en del fordommer, kritikk og folk som ikke forstår i det hele tatt. Og kanskje gjør den sårbare situasjonen som man er i til og med verre. Anonymkode: 33127...56e 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/482559-selvmordstankene-mine-har-kommet-tilbake-sterke-helt-uventet-uprovosert-uten-grunn-og-med-ett-smell-hva-gj%C3%B8r-jeg-videre-n%C3%A5/page/3/#findComment-4282081 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.