Gå til innhold

Hva er normal arbeids tid til en kommunalt ansatt i psykiatri som har samtaler med pasienter?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hva er normal arbeids tid til en kommunalt ansatt i psykiatri som har samtaler med pasienter? Jeg tenker da på de behandlerne som har kontor og sitter fast på kontoret og ikke kjører rundt. Er det typisk kl 8:00-16:00? Altså hvilket tidspunkt på dagen kan man regne med å få kontakt med dem hvis man ringer?

Anonymkode: 78060...d9c

Fortsetter under...

AnonymBruker
nachnoo skrev (3 minutter siden):

Jeg ville ringt før 15.00

Slutter de så tidlig da? De jobber jo bare ukedager så slutter de kl 15:00 så må de jo begynne på jobb kl 7:00?

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Slutter de så tidlig da? De jobber jo bare ukedager så slutter de kl 15:00 så må de jo begynne på jobb kl 7:00?

Alle har ikke like lang åpningstid som arbeidstid, og dette gjelder ikke bare psykologer Telefontider står ofte på nett evt kommer fram av telefonsvarer. 

Endret av Kayia
AnonymBruker
Kayia skrev (Akkurat nå):

Alle har ikke like lang åpningstid som arbeidstid, og dette gjelder ikke bare psykologer Ringetider står ofte på mett evt kommer fram av telefonsvarer. 

Åja, det var jeg ikke klar over.  Jeg trodde de var tilgjengelig på telefon så lenge de var på jobb, er jo det som gir mest mening?

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Åja, det var jeg ikke klar over.  Jeg trodde de var tilgjengelig på telefon så lenge de var på jobb, er jo det som gir mest mening?

Nei det gir ikke mening. Man har ofte administrative oppgaver i tillegg til behandling, og bl.a. derfor er deler av arbeidstiden skjermet. 

Annonse

AnonymBruker
Kayia skrev (9 minutter siden):

Nei det gir ikke mening. Man har ofte administrative oppgaver i tillegg til behandling, og bl.a. derfor er deler av arbeidstiden skjermet. 

Ok. Jeg forstår.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...