AnonymBruker Skrevet 15. mai Del Skrevet 15. mai Hallo! Jeg har komt i ett dilemma og det er om jeg burde gi beskjed til familie og venner om at jeg er i en dårlig periode eller ikke? Burde man det eller ikke? Jeg sliter en del med både tilbakevendende depresjoner og suicidalitet så har dårlige perioder kanskje 2-10 ganger i året. Og er det relevant om man er innlagt eller ikke da? Mine foreldre kommer jo av og til på besøk så kan være relevant for dem å vite at jeg ikke er hjemme for tiden. Jeg har altså en tendens til å gi beskjed at jeg er innlagt om de spør om å komme på besøk så... Og ellers kanskje man kan få mer forståelse overfor vennene man har siden de da vet grunnen for at man kanskje ikke viser like mye interesse eller svarer på meldinger eller ønsker å møtes? (Vennene mine bor ikke i samme by men typ 1 times flytur unna da). Anonymkode: 018d0...a4c 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/482577-gi-beskjed-om-at-man-er-d%C3%A5rlig-eller-ikke/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.