Gå til innhold

Er det normalt å kjenne seg vond under føttene etter å ha stått/gått på hardt gulv i 4 timer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei, jeg lurer på hvordan dere andre takler å stå/gå på hardt gulv i flere timer? Er det normalt å få vondt under bena da?

Jeg jobber på kjøkken og hele arbeidsdagen min som er 4 timer så enten står eller går jeg rundt. Selv om jeg har gode sko så får jeg faktisk vondt under begge bena alltid. Er dette noe man bare må regne med eller? Jeg er ufør grunnet psykiske sykdommer så er derfor jeg ikke jobber 100%.

Anonymkode: cef6a...60a

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Hei, jeg lurer på hvordan dere andre takler å stå/gå på hardt gulv i flere timer? Er det normalt å få vondt under bena da?

Jeg jobber på kjøkken og hele arbeidsdagen min som er 4 timer så enten står eller går jeg rundt. Selv om jeg har gode sko så får jeg faktisk vondt under begge bena alltid. Er dette noe man bare må regne med eller? Jeg er ufør grunnet psykiske sykdommer så er derfor jeg ikke jobber 100%.

Uten ekspertkunnskap tenker jeg at det er normalt å få vondt i føttene av på stå og gå i timevis på hardt underlag. Antar det kan hjelpe noe om du trener utenom, med styrke og andre bevegelser. Det kan også være verd å sjekke om du har nytte av innleggsåler i skoene, i det minste bør du ha veldig gode sko.

Annonse

Trinity80

Har du gode såler på skoene som er tilpasset dine føtter og gulvet du går på? Hooka og løpesko er ikke nødvendigvis de beste, selv om man blir fortalt det.

Jeg ville sjekket formen på føttene, kontra skosålene kontra gulvet om du opplever dette som veldig plagsomt. Man kan være sliten i føttene, men smerter skal man sjekke ut nærmere. 

AnonymBruker skrev (På 16.5.2024 den 15.00):

Ja det er normalt, iallefall for de som jobber hele dager på kjøkken. De bruker egne sko tilpasset dette, spør arbeidsgiver om de kan bestille dette for deg. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...