Eva Sofie Skrevet 18. mai Del Skrevet 18. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg skal definitivt spørre fysioterapeuten om hvordan en kan unngå å bli dårlig, det er jo veldig grei å ha noe kunnskap om det dersom det skulle skje igjen da. Anonymkode: 92b50...2c8 Det kan nok være at jeg har helt andre tanker her enn fysioterapeuten... Jeg tenker at det kan være greit å ta dagene og formen slik det blir uten å kjenne så mye etter. Om du ev. blir oppfordret til å kjenne etter, hva skal du gjøre med resultatet? Vil det bli bedre av at du tar hensyn til formen? Kan formen kanskje bli dårligere enn den kunne ha vært? For å utdype litt: Vil formen din ev. bedre seg om du identifiserer at du har det egentlig dårlig fremfor å bare starte opp med dagen? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/482599-smerter-etter-time-hos-psykomotorisk-fysioterapeut/page/2/#findComment-4282981 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.