AnonymBruker Skrevet 17. mai Del Skrevet 17. mai Jeg var på butikken i går og det var folksomt. Plutselig snur jeg hodet og ser rett på han som forgrep seg seksuelt på meg fra jeg var 14 til 16 år. Men jeg fikk ingen angst eller uro eller noe reaksjon. Det var som han var et hvilket som helst vanlig menneske. Vi hilste og ønsket hverandre god 17 mai. Jeg ble ganske så gledelig overrasket over den hendelsen. Jeg og min advokat møtte han og advokaten og vi kom frem til en løsning der jeg fikk økonomisk erstatning og unnskyldning skriftelig og muntlig fra han. Så jeg er veldig glad for dette. Det gjør livet mitt bedre etter å ha bært på dette i 30 år. Før da jeg såg han eller pratet med han fikk jeg skikkelig angst og reaksjoner, men det er som forduftet nå. Dette er lykke og jeg er så glad. Måtte bare få dette ut. Anonymkode: 12611...fe2 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/482625-traff-min-overgriper-p%C3%A5-butikken-uten-reaksjon-for-f%C3%B8rste-gang-etter-erstatningunnskyld-fra-han/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.