Gå til innhold

Jeg har fått rynker i en alder av 28...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
Everybody skrev (3 timer siden):

Nå stresser du. Hvorfor det?

Fordi jeg har tydelige rynker under øynene i sollyset og jeg er bare 28..... tar bilde av meg selv på how old do i look og den sier at jeg ser ut som 33...jeg er ikke klar for det

Anonymkode: dd857...e72

Annonse

Manakins

Slapp av. Du hadde "rynker" allerede før du ble født og som liten baby ser en ikke slikt så tydelig, men ettersom årene går så trer de sakte frem. Det er ikke noe galt eller stygt med linjer i huden. Det er slik det er ment å være. Det er slik hud er. 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 18.5.2024 den 10.38):

Jeg fikk rynker da jeg var 25 år, men for meg var det faktisk det at huden min var tørr og trengte mer fuktighet og en bedre fuktighetskrem og drikke mere vann. Kanskje er det samme for deg?

Anonymkode: 79139...0cb

Har du noen anbefalinger på fuktighetskrem? Bruker den fra clinique. Men har ptsd så mye stress, og har bestilt et collagen sett som vist nok skal hjelpe. Men vet du hva har like mye rynker når heg smiler som min eldre søster på 35..

Anonymkode: dd857...e72

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...