Gå til innhold

Har fastna i «lidelsestilstand»

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei, sliter og har gjort det lenge. Men føler litt det er vanskelig å bryte ut av denne nye tilstanden som lidende😭😝 klarer ikke vri hodet over på/tilbake på noe annet/vanlig.

Ingenting føles naturlig og som (gamle) meg lenger- med følelser interesser tilknytning og egenskaper. 

Anonymkode: 3083a...4eb

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hei, sliter og har gjort det lenge. Men føler litt det er vanskelig å bryte ut av denne nye tilstanden som lidende😭😝 klarer ikke vri hodet over på/tilbake på noe annet/vanlig.

Ingenting føles naturlig og som (gamle) meg lenger- med følelser interesser tilknytning og egenskaper. 

Et skritt av gangen? Jobber du? Treff en venn, gå en tur, lytt til musikk.

Anonymkode: e3797...671

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Et skritt av gangen? Jobber du? Treff en venn, gå en tur, lytt til musikk.

Er kanskje det ett skritt av gangen jeg sliter med ja🤪 og vil helst bare bli meg selv igjen umiddelbart 

Reagerer veldig dårlig på forsøkene- men det er kanskje natuelig?

Er fortsatt veldig dårlig- så må prøve snu det i «ensomhet»

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Er kanskje det ett skritt av gangen jeg sliter med ja🤪 og vil helst bare bli meg selv igjen umiddelbart 

Reagerer veldig dårlig på forsøkene- men det er kanskje natuelig?

Er fortsatt veldig dårlig- så må prøve snu det i «ensomhet»

Du må bare gjøre det samme/ta det samme skrittet om og om igjen. Beklager. Jeg vet at det er tøft og at det føles meningsløst.

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Har du behandler?

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Du må bare gjøre det samme/ta det samme skrittet om og om igjen. Beklager. Jeg vet at det er tøft og at det føles meningsløst.

Takk, ja hvis det vil funke i lengden så er det motivasjon. Sykt slitsomt at ting ikke kan falle seg naturlig lenger 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Takk, ja hvis det vil funke i lengden så er det motivasjon. Sykt slitsomt at ting ikke kan falle seg naturlig lenger 

Jeg har det på samme måte. Veldig strevsomt. Men det hjelper i lengden, ja!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...