Gå til innhold

Opplevde noe ubehagelig på sykehuset

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hadde tatt overdose og var på somatisk. Var borte/sov og husker jeg våknet av at en ansatt holdt rundt halsen min. Det virket som det var et kjapt hold rundt halsen. Og så fjernet armene i det jeg våknet. Er usikker om personen prøvde å kvele meg og altså drepe meg (det ville jo ikke bli oppdaget ved obduksjon at det var drap jeg døde av) eller om det var at den ansatte prøvde å hjelpe meg fordi jeg var bevisstløs/hadde besvimt eller noe? 

Anonymkode: ad5fb...943

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det var definitivt det at den ansatte hjalp deg. Hvis du hadde pustehjelp og var langt i f.eks respirator kan det være att personen fjernet dette akkurat i det du våknet, da de passer på å gjøre det så det ikke blir så ubehagelig å våkne. Annet enn det er jeg usikker på grunnen til at du opplevde at den ansatte holdt rundt halsen din. Men om du ønsker vite det så kan du jo spørre sykepleier eller lege da hva det var som skjedde?

Anonymkode: cd804...713

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det var definitivt det at den ansatte hjalp deg. Hvis du hadde pustehjelp og var langt i f.eks respirator kan det være att personen fjernet dette akkurat i det du våknet, da de passer på å gjøre det så det ikke blir så ubehagelig å våkne. Annet enn det er jeg usikker på grunnen til at du opplevde at den ansatte holdt rundt halsen din. Men om du ønsker vite det så kan du jo spørre sykepleier eller lege da hva det var som skjedde?

Anonymkode: cd804...713

Jeg lå ikke i respirator da.. 

Anonymkode: ad5fb...943

AnonymBruker

Jeg har har vært innlagt flere ganger (bare somatisk, aldri psykiatrisk). Pga store doser smertestillende og mye delirium har jeg i perioder hatt opplevelser av at jeg henger oppned fra taket, at sengen er plassert på verandaen på nattestid, at sykepleiere har forsøkt å tre en haug med tynne ståltråd i munnen og opp nesa mi, at om jeg bare rullet ut av senga og døde i fallet ville jeg våknet opp til virkeligheten igjen og at jeg var overbevist om at ene sykepleieren var en kjent norsk musiker. Med andre ord, man får mye rart for seg når man er dopet ned og slått ut på sykehus. Ingen grunn til bekymring, dette har nok bare skjedd i hodet ditt. 

Anonymkode: 8968a...c72

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...