Gå til innhold

Hvordan har du det i dag?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
Glitter skrev (19 minutter siden):

Har det sånn medium. Vanskelig at jeg ikke får lov av avdelingen å være med ungene. Ellers går det vel greit. 

Jeg har lest hva du har skrevet tidligere. Jeg synes også at det er trist at du ikke får være sammen med barna. Håper behandlerne dine snur og ser at ditt samvær er positivt for barna. Hvor lenge tror du at du skal være innlagt?

Anonymkode: 1c8b8...2e6

Glitter
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har lest hva du har skrevet tidligere. Jeg synes også at det er trist at du ikke får være sammen med barna. Håper behandlerne dine snur og ser at ditt samvær er positivt for barna. Hvor lenge tror du at du skal være innlagt?

Anonymkode: 1c8b8...2e6

Håper det jeg også. 

Det vet jeg ikke. Hadde egentlig utskrivelse 5 juni, men utskrivelse er utsatt. 

Annonse

Glitter
psykedeliker skrev (Akkurat nå):

I så fall tror jeg ikke dette er reéllt.

Neivel det får du bare tro. De mener sykdommen hos meg er slik at akkurat nå kan jeg ikke det. Spesielt fordi jeg er i en fase med medidinbytte og kan da bli dårligere. Mer er det ikke å si. 

AnonymBruker
1 minute ago, psykedeliker said:

Når du ikke en gang vet hvilken lovhjemmel som brukes for å hindre deg å ha kontakt med barna dine, har du et annet problem enn sykdom.

Frekkhet og kverulering er en liten sjarmerende kombinasjon. Sykehuset ville nok aldri turt å sette i gabg slike tiltak uten å ha det juridiske på stell. 

Anonymkode: aebb5...1dc

psykedeliker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Sykehuset ville nok aldri turt å sette i gabg slike tiltak uten å ha det juridiske på stell.

Til og med om det skulle stemme er det helt legitimt for engasjerte samfunnsborgere som ikke står i situasjonen selv å spørre om den faktiske begrunnelsen.

Annonse

Glitter
psykedeliker skrev (1 minutt siden):

Hvilken lovhjemmel det er snakk om på generelt grunnlag har ingenting med dine barn å gjøre.

Det er ingen lovhjemmel. De har frarådet meg på det sterkeste å være med de nå, og det har de varslet til barnevernet. Og da følger barnevernet hva sykehuset sier. 

Everybody skrev (Akkurat nå):

Hvordan fungerer Latuda?

Vet ikke helt ennå. Er ikke oppe i riktig dose ennå. Har hatt litt økning av plager under nedtrapping og opptrapping av medisiner, men ikke noen sterke endringer. Apetitten er bedre. 

AnonymBruker
Glitter skrev (7 minutter siden):

Det er ingen lovhjemmel. De har frarådet meg på det sterkeste å være med de nå, og det har de varslet til barnevernet. Og da følger barnevernet hva sykehuset sier. 

Vet ikke helt ennå. Er ikke oppe i riktig dose ennå. Har hatt litt økning av plager under nedtrapping og opptrapping av medisiner, men ikke noen sterke endringer. Apetitten er bedre. 

Dette virker det jo som er verre enn noen gang med deg? Med det mener jeg at du nå er så syk at barna dine ikke har godt av å være med deg. Det skal MYE til. Du er vel ikke frivillig innlagt her? Hvis du er det lurer jeg virkelig på hvilken behandling du får- og hvordan du nå skal klare deg videre. Håper virkelig at du blir bedre fra denne sinns tilstanden du er er i nå. 

Anonymkode: 78bf9...485

Glitter
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Dette virker det jo som er verre enn noen gang med deg? Med det mener jeg at du nå er så syk at barna dine ikke har godt av å være med deg. Det skal MYE til. Du er vel ikke frivillig innlagt her? Hvis du er det lurer jeg virkelig på hvilken behandling du får- og hvordan du nå skal klare deg videre. Håper virkelig at du blir bedre fra denne sinns tilstanden du er er i nå. 

Anonymkode: 78bf9...485

Synes ikke selv det er så ille som de mener. For jeg er jo ikke deprimert liksom. Men håper ting bedrer seg. Takk for at du håper på det. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...