Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Det siste året har jeg hatt det spesielt tøft. 
spes siste mnd. Jeg har blitt invitert på mat og drikke med venner, som jeg tenkte 100% nei til, da jeg har slitt med angsten. Har prøvd en ny metode. Ikke tenke så langt frem. Takket ja til festen, men tok ikke stilling til det før dagen kom. Da pyntet jeg meg og dro og hadde tidenes kveld på lenge. 
av og til hjelper det å bare dra. Sitte igjen med mestringsfølelse etterpå. 
har gjort ganske mye siste uka jeg ellers ikke har gjort da angsten har begrenset meg. 

Anonymkode: a26d0...db2

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/482669-mestring/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Det siste året har jeg hatt det spesielt tøft. 
spes siste mnd. Jeg har blitt invitert på mat og drikke med venner, som jeg tenkte 100% nei til, da jeg har slitt med angsten. Har prøvd en ny metode. Ikke tenke så langt frem. Takket ja til festen, men tok ikke stilling til det før dagen kom. Da pyntet jeg meg og dro og hadde tidenes kveld på lenge. 
av og til hjelper det å bare dra. Sitte igjen med mestringsfølelse etterpå. 
har gjort ganske mye siste uka jeg ellers ikke har gjort da angsten har begrenset meg. 

Anonymkode: a26d0...db2

Sykt bra jobba🥰

Anonymkode: 1f578...aa2

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/482669-mestring/#findComment-4283250
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...