Gå til innhold

Lager du deg en god dag i dag?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, i dag har jeg prioritert å lage meg selv en god dag. Jeg har vært og trent for første gang på nesten to uker, noe som føltes veldig bra. Deretter har jeg satt meg ned og lest en bok i stedet for å bare surfe på nett. 

Nå tar jeg en liten pause på forum og nett mens middagen lages, deretter går jeg antagelig tilbake til å lese litt mer. Senere i kveld skal jeg gå en tur med hunden, når det er litt kjøligere. Nyte naturen.

Annonse

Glitter
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det forstår jeg godt. Jeg vil heller ikke dele alt med menneskene rundt meg.

Anonymkode: 4cd2f...37c

Nei det er nok helt naturlig. Men jeg deler det som er viktig da. For at de skal kunne vurdere riktig. Så det får være godt nok. 

Annonse

Glitter
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, det synes jeg er vanskelig! Det sitter så dypt inni meg at det er vanskelig å hente opp og frem.

Det skjønner jeg. Det var vanskelig for meg også. Men de hjalp meg med å klare det her. Ved å vise meg at det var trygt å fortelle. At jeg ikke ble møtt slik jeg har blitt møtt før når jeg har prøvd. 

AnonymBruker
Glitter skrev (13 minutter siden):

Det skjønner jeg. Det var vanskelig for meg også. Men de hjalp meg med å klare det her. Ved å vise meg at det var trygt å fortelle. At jeg ikke ble møtt slik jeg har blitt møtt før når jeg har prøvd. 

Så fint å høre! Å kunne fortelle/dele i et trygt rom betyr mye. Jeg jobber med meg selv for  kunne åpne opp. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...